این روابط عمومی در متنی که در کانال تلگرامی این این شرکت قرار گرفته است ضمن ابراز تشکر از اقدام مسئولانه عکاس و خبرنگار خبرگزاری ایرنا آورده است: محله سامان از 10 سال پیش به صورت غیر مجاز و غیر قانونی ساخته شده و با توجه به قانون، امکان واگذاری انشعاب به اهالی این محله میسر نبود.
در ادامه این متن آمده است: این انشعاب ها هم از 2 انشعاب کشاورزی و بدون دخالت شرکت توزیع برق به صورت غیر ایمن و غیر مجاز به منازل کشیده است که علیرغم قطع مکرر آن از سوی همکاران توزیع برق شهرستان، مجددا توسط اهالی وصل شده است.
روابط عمومی شرکت توزیع برق در این توضیحات تاکید کرده است: این موضوع بارها طی مکاتباتی به اطلاع فرمانداری شهرستان کامیاران نیز رسیده است.
در پایان این نوشتار آمده: با این حال با ابلاغ قانون جدید از سوی مجلس و وزارت نیرو، امکان واگذاری موقت به شهرک ها حاشیه نشین و غیر مجاز فراهم شده و در آینده نزدیک اقدامات لازم برای نیرو رسانی و احداث شبکه و واگذاری انشعاب به اهالی انجام خواهد شد.
هم اکنون در استان کردستان 601 هزار و 541 مشترک برق وجود دارد که از این تعداد 85 درصد در بخش خانگی، کمتر از یک درصد در بخش صنعتی و مابقی در بخش کشاورزی و سایر بخش ها قرار دارد.
7355/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.