مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان روز یکشنبه درآیین افتتاح وبهره برداری از ساختمان شماره 2 امور برق شهرستان بروجرد گفت: ازسال 95تا کنون به90 روستا درسطح استان برق رسانی شده است.
فریدون خودنیا افزود: طرح های برق رسانی بزرگی با حمایت وزارت نیرو و استاندارلرستان دراین استان انجام شده است.
وی اظهارکرد: درموضوع تلفات سال گذشته 90میلیارد ریال از بودجه کشوری را جذب کرده ایم و آمارتلفات امور برق استان هم اکنون 10.46 درصد است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان بیان کرد: 10 میلیارد ریال از بودجه هوشمند سازی کنتورهای برق و قرائت از راه دورو هفت میلیارد ریال نیز در حوزه توسعه برق رسانی به روستاها ازبودجه شناورکشوری به استان لرستان اختصاص داده شده است.
خودنیا با اشاره به اینکه روستای با جمعیت 10و20 خانواربدون برق درسطح استان لرستان وجود ندارد اضافه کرد: به روستاهایی که راه دسترسی مناسبی نداشته ویا فقط در زمان کوچ های عشایر سکونت در آنها وجود دارد براساس قانون نمی شود برق رسانی کرد.
وی ادامه داد: درهفته دولت امسال طرح هایی با اعتبار120میلیارد ریال افتتاح وبه بهره برداری می رسند.
مدیراموربرق شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه عملیات اجرایی احداث این ساختمان ازسال 91 آغاز شده است اظهارکرد: این ساختمان درزمینی به مساحت 2 هزارو 800 مترمربع در چهارطبقه با اعتبار35میلیارد ریال احداث شده است.
محمدعلی خسروی افزود: مدیریت توزیع برق شهرستان بروجرد دارای 2 واحد است و درمجموع به بیش از140 هزارمشترک برق خانگی و صنعتی خدمات ارائه می دهد.
وی افزود: این شهرستان حدود 22هزارمشترک برق درروستاها دارد.
به گزارش ایرنا 100درصد روستاهای بروجرد با جمعیتی درحدود 95هزارتن ازنعمت برق برخوردار هستند.
بروجرد با بیش از 350 هزارتن جمعیت و یک هزارو 606 کیلومترمربع مساحت در شمال لرستان واقع و دومین شهرستان پرجمعیت این استان است.
دوم تا هشتم شهریوردرتقویم کشورایران به مناسبت انفجاردفترنخست وزیری درهشتم شهریورسال 1360 و شهادت شهیدان محمد علی رجایی رئیس جمهور و محمد جواد باهنرنخست وزیربه عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
6052/7273/7190 خبرنگاران: آمنه صارمی- علیرضا سلیمانی روزبهانی **انتشار دهنده مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.