به گزارش خبرنگار ایرنا ، حق الله کثیری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : برای تکمیل طرح های نیمه تمام شهرستان هیچگونه مشکل اعتباری وجود ندارد و مجریان طرح ها می توانند اعتبارات لازم را برای تکمیل آنها جذب کنند.
وی گفت : همچنین در این هفته عملیات اجرایی سه طرح با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد و 400 میلیون ریال آغاز می شود .
کثیری مهم ترین طرح های قابل افتتاح در این شهرستان را پست برق 230 کیلووات دانیال ، ساختمان اداری امور اب و فاضلاب شهری کلارآباد در دو طبقه ، بازار روز سلمانشهر در پنج هزار متر مربع ، دامداری صنعتی بخش خصوصی ، آسفالت روستای کرکاس ، مرمت شبکه آب شرب روستای اسپی رود ، جدول و پیادرو سازی روستای سلامت سرا معرفی کرد.
مجتمع فرهنگی ، آموزشی و اردویی ، پایگاه بهداشتی جمشید آباد و ساختمان دهیاری خضرآباد هم سه طرحی است که عملیات اجرایی آنها با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد و 400 میلیون ریال اغاز خواهد شد.
فرماندار عباس آباد همچنین با اشاره به برنامه های امسال شهرستان در بخش گردشگری گفت : 2 طرح بزرگ گردشگری در شهرهای سلمانشهر و کلارآباد با بخش خصوص به توافق رسیدیم که در مرحله دریافت مجوز قرار دارد.
کثیری افزود : یکی از این طرح ها احداث شهرک گردشگری در سلمانشهر با اعتبار حدود 100 میلیارد ریال با ایجاد 180 واحد اقامتی ویلایی با رعایت تمام استاندارهای محیط زیستی در مراحل پایانی صدور مجوز است.
وی ادامه داد : یک واحد تجاری، گردشگری و توریستی در منطقه کلارآباد با سرمایه اولیه 700 میلیارد تومان قرار است در این شهر توسط بخش خصوصی احداث شود.
به گفته وی، با تکمیل و بهره برداری از این واحد تجاری ، گردشگری و توریستی برای یک هزار نفر به صورت مستقیم و یک هزار نفر دیگر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد خواهد کرد .
فرماندار عباس آباد خاطر نشان کرد : این سرمایه گذار بخش خصوصی در مرحله دریافت مجوزهای قانونی است.
وی همچنین با اشاره به افزایش حدود 25 درصدی اعتبارات شهرستان در سال جاری گفت : در اجرای قانون بودجه کل کشور و اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای ، امسال مبلغ 11 میلیارد و 262 میلیون تومان برای این شهرستان تخصیص یافت که در قالب 18 فصل 36 برنامه و 116 پروژه مصوب شده است.
به گفته وی، میزان افزایش اعتبار برای این شهرستان نشان از توجه دولت به توسعه همه جانبه شهرستان است.
شهرستان 50 هزار نفری عباس اباد در غرب مازندران قرار دارد.
خبرنگار : مهدی ابراهیم پور ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.