به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مختار کرمی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج افزود: امروز دشمنان ما برای ضربه زدن و ایجاد ناامنی در جامعه از راه فرهنگی نفوذ پیدا کرده و از راه های مختلف از جمله فضاهای مجازی و شبکه های ماهواره ای در صدد رسیدن به خواسته های خود هستند.
وی با بیان اینکه دشمن جوانان ما را بیشتر مورد هدف قرار داده است، اظهار کرد: همه ما بخصوص متولیان فرهنگی وظیفه دارند که به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای و تکراری، تعلیم و تربیت جوانان مومن و انقلابی را در دستور کار قرار دهند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: ایجاد ناامنی در جامعه، ترویج فساد و فحشا در میان مردم بویژه جوانان و دور کردن جوانان از اعتقادات دینی و مذهبی از مواردی است که دشمن از راه های گوناگون بدنبال آن است.
وی با تاکید بر اینکه حل مشکلات فرهنگی نیازمند انجام کار فرهنگی است، افزود: انجام کار فرهنگی و اجرای برنامه های تکراری به نتیجه نخواهد رسید مگر اینکه فعالیت‌ها مردم محور باشد.
حجت الاسلام کرمی با بیان اینکه دشمنان در فضای مجازی در صدد شبهه پراکنی بر علیه ماه محرم برآمده اند، اضافه کرد: فلسفه زنده نگه داشتن ماه محرم در راستای سالم سازی جامعه است و دشمن نگران هزینه های محرم نیست بلکه می خواهد مردم را از اعتقادات خود دور کند.
در ادامه این آیین حجت‌الاسلام علیرضا کاوه به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو تقدیر شد.
خبرنگار: افسانه گلباغی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.