به گزارش ایرنا، سردار محمد حسین رجبی روز پنجشنبه در یادواره شهدای منطقه پردیس بیجار به نقشه های شوم استکبار برای تجزیه و کوچک نمودن منطقه خاورمیانه به منظور نفوذ و تسلط بیشتر اشاره کرد و افزود: طرح خاورمیانه جدید آمریکایی از مدت های پیش محصول اندیشکده های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است.
وی ادامه داد: برای اجرایی کردن این طرح تنها یک مانع بزرگ وجود دارد و آن راه جوانان مدافع حرم است که در مکتب شهدای دفاع مقدس پرورش یافته اند.
سردار رجبی افزود: عملیاتی شدن طرح خاورمیانه جدید توسط استکبار جهانی و رژیم جعلی اسرائیل، با توسل به سرویس های اطلاعاتی و کشورهای وابسته به استکبار به اجرا درآمد و وضعیت فعلی جهان اسلام از آثار شوم این طرح است.
وی با اشاره به رشادت جوانان غیور نظام جمهوری اسلامی در لباس مدافعان حرم و بویژه شهیدان مجید قربانخانی و محسن حججی اظهار کرد: طرح خاورمیانه جدید به طور کامل اجرا نخواهد شد زیرا ظرفیت های موجود در دست آنها نیست.
وی ادامه داد: ظرفیت توکل برخداوند و ایستادگی در مقابل ظلم و استکبار، روحیه همه مردان و زنان این منطقه است.
به گفته سردار رجبی، آنان هدفی جز نابودی اسلام ندارند و در این طرح کشورهای اسلامی ایران، سوریه و عراق در اولویت تجزیه قرار دارند.
وی تاکید کرد: طرح خاورمیانه آمریکا با راه اندازی جنگ های داخلی و تحمیلی علیه کشورهای اسلامی، قصد دارند با تجزیه این کشورها، راه گسترش سریع اسلام را بگیرند اما تحقق این طرح و آرزوی آن را با خود به گور خواهند برد.
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: روزانه جوانان بسیاری از شهرستان های استان برای اعزام داوطلبانه به منظور پیوستن به مدافعان حرم به سپاه مراجعه می کنند و تا کنون هیچگاه جنایت های مزدوران داعش نتوانسته است، روحیه شهادت طلبی جوانان این مرز و بوم را کم رنگ کند.
سردار رجبی افزود: بیش از 400 گروهک تروریستی در حال حاضر در کشور سوریه تشکیل شده و بزرگان این گروهک ها داعش و النصره، به میدان آمدند تا از اسلام ظاهری ناقص نشان بدهند، ولی خون مطهر شهیدانی همچون قرباخانی و حججی به دنیا ثابت کرد که مکتب اسلام و قرآن به چه معنا است.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که هفته دولت بنام آنان مزین شده است اظهار کرد: شهادت این 2 رادمرد و دولت مرد صادق و خدمتگزار، سند مظلومیت و در عین حال حقانیت دولت جمهوری اسلامی را نشان می دهد.
در پایان این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم قربانخانی، علیخانی، و شهدای کوی پردیس بیجار تجلیل به عمل آمد.
در این یادواره جمعی از خانواده شهدا، مدیران محلی، امام جمعه، روحانیون و مردم این منطقه حضور داشتند.
شهرستان بیجار 450 شهید، چهار شهید گمنام و حدود یک هزار رزمنده و جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده است.
خبرنگار: سید باقر سبحانی ** انتشار دهنده: امید بهمنی
7350/6108
**برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.