رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی برای احداث کارخانه تولید کاغذ از کربنات کلسیم و راه‌اندازی مجدد کارخانه گچ در شهرستان بیجار اعلام آمادگی کردند.

 به گزارش ایلنا، محمد دره وزمی درجلسه هماهنگی با سرمایه گذاران تولید کاغذ از کربنات کلسیم و راه‌اندازی مجدد کارخانه گج شهرستان بیجار که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه استان برگزار شد، گفت: ما همیشه کنار سرمایه‌گذار هستیم و خود را تسهیل گر و یار و یاور سرمایه‌گذار می‌دانیم و در این راستا با هرگونه تقابل با سرمایه‌گذار به‌شدت برخورد قانونی خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: ما معتقدیم کمک به سرمایه‌گذار، کمک به توسعه همه‌جانبه استان، رفع بیکاری و ایجاد نشاط در جامعه است و در این راستا از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

دره‌وزمی با استقبال از ایده تولید کاغذ از کربنات کلسیم در شهرستان بیجار خاطر نشان ساخت: خوشبختانه شهرستان بیجار از لحاظ وجود ماده معدنی آهک یکی از مناطق با استعداد و غنی استان و حتی کشور است که به جرات می توان گفت، تولید کاغذ از آهک در این منطقه دارای توجیه فنی، اقتصادی و ارزش افزوده بسیار خوبی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با توجه به پتانسیل‌های بسیار خوب شهرستان بیجار، این سازمان تمامی زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری، برای سرمایه‌گذاران را فراهم خواهد ساخت.

وی افزود: با توجه به جدید بودن بحث تولید کاغذ از آهک و مزایای زیست‌محیطی آن و عدم وابستگی به جنگل‌ها و منابع طبیعی، هرکس بتواند تولیداتش را زودتر و با کیفیت بالاتر به بازار مصرف روانه کند می‌تواند از سود بیشتر و بازار بهتری برخوردار شود.

دره وزمی در ادامه با ابراز رضایت از آمادگی سرمایه‌گذاران حاضر در جلسه برای راه‌اندازی مجدد کارخانه گچ بیجار عنوان کرد: در این راستا سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی نهایت تلاش و همکاری لازم را برای احیاء مجدد این واحد تولیدی بعمل خواهند آورد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تصریح کرد: با توجه وجود معادن غنی گچ در شهرستان بیجار و نیاز بازار کشور به تولید گچ با کیفیت، این واحد تولیدی هم با مدیریت بخش خصوصی دارای توجیه است.

دره‌وزمی با اشاره به نیرو بر بودن این واحدها افزود: علاوه بر کسب سود برای سرمایه‌گذار، این واحدهای تولیدی می‌تواند از لحاظ اشتغال‌زایی گام بسیار خوبی را در شهرستان بیجار بردارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.