به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های نماز جمعه سروآباد، با اشاره به ارتباط سران آل سعود با آمریکا و اسرائیل گفت: دین مبین اسلام مسلمانان را به دوری از کافران امر می کند ولی متاسفانه سران آل سعود که قبله مسلمانان جهان در آن کشور است با آمریکا و اسرائیل که دشمنان واقعی اسلام و مسلمین هستند، ارتباط بسیار نزدیکی دارند.
وی ادامه داد: سران سعودی که خود را خادم الحرمین می نامند، با اعمال و کردار خود خائنین حرمین بوده و با دشمنان اسلام و مسلمین همراه و هم پیمان هستند و علیه مسلمانان جهان توطئه چینی می کنند.
امام جمعه سروآباد با انتقاد شدید از اقدامات رژیم غاضب اسرائیل در فلسطین گفت: مسلمانان بی دفاع و مظلوم فلسطین در زیر چکمه ظلم و ستم کفر جهانی دست و پنجه نرم می کنند، در حالی که حکومت های اسلامی نظیر عربستان در مقابل اقدامات ضد بشری اسرائیل و آمریکا سکوت کرده اند.
وی اضافه کرد: کشتار مسلمانان بی دفاع و مظلوم مینمار توطئه دشمنان اسلام علیه مسلمانان است و جهان اسلام این کشتار مسلمانان را به شدت محکوم می کند و خواستار اقدام مجامع بین المللی علیه این اقدامات تروریستی و ضد انسانی است.
وی در ادامه احداث مساجد توسط منافقان و کافران را مغایر با دین مبین اسلام دانست و افزود: منافقان و کافران که اقدام به احداث مساجد می کنند، این اقدام آنها در دین اسلام جایز نیست و تنها کسانی که ایمان شهودی دارند، می توانند اقدام به احداث مساجد کنند.
ماموستا سجادی در پایان با تبریک هفته فنی و حرفه ای گفت: مرکز فنی و حرفه ای شهید ملاذبیحی شهرستان سروآباد مجهز به امکاتات و تجهیزات پیشرفته است و کسانی که بیکار بوده و متقاضی کسب و کار هستند، می توانند در دوره های این مرکز شرکت کنند و دوره های فنی و حرفه ای را فرا بگیرند.
به گزارش ایرنا، شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/6108
**خبرنگار: فرزاد آداک**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.