به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلای امام خمینی (ره) افزود: آمریکا تصور می کند با این تحریم ها می تواند بین ملت و دولت تفرقه ایجاد کند ولی همه اقشار و بخش های مختلف در ایران همچنان با حفظ وحدت نقشه های دشمنان و ایادی آنها را نقش بر آب می کنند.
وی دیدار هفته گذشته فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رئیس جمهوری و تقدیر حجت الاسلام روحانی از تلاش های سپاه و نیروی انتظامی در مقابله با تروریستها را یادآور شد و گفت: این مساله بار دیگر اتحاد و همدلی کشورمان را به جهانیان و از جمله آمریکا نشان داد.
خطیب نماز جمعه گناباد ادامه داد: اعمال تحریم های گسترده آمریکا علیه ایران از یک طرف تاکیدی دوباره بر بدعهدی آنها و از طرفی نشان دهنده ناراحتی مستکبران از پیروزی های گسترده جبهه مقاومت در عراق، سوریه و لبنان و نقش تاثیرگذار کشورمان در این زمینه است.
وی همچنین هتک حرمت مسجد الاقصی، قبله اول مسلمانان توسط رژیم غاصب صهیونیستی و جلوگیری از اقامه نماز در آن را نوعی اعلام جنگ این رژیم اشغالگر علیه مسلمین دانست.
وی تصریح کرد: ملت ما همواره حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین و تنفر از ددمنشی های دشمنان و رژیم غاصب صهیونیستی نشان داده و خواهان محو این رژیم منفور از روی زمین است.
وی بیکاری و ایجاد اشتغال را از دغدغه های مهم مردم و مسئولان دانست و گفت: تحصیلات دانشگاهی در صورتی که با مهارت آفرینی همراه باشد بیشتر منجر به اشتغال می شود و مصداق بارز آن اشتغال به کار 80 درصد دانش آموختگان مراکز فنی و حرفه ای و دانشکده های فنی و مهندسی در بازار کار است.
وی با گرامی داشت 5 مرداد، سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب، از نماز جمعه به عنوان مایه وحدت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و کانون دعوت به تقوا و آگاهی بخشی جامعه نسبت به ادامه راه شهدا و امام (ره) و میثاق با ولایت فقیه، قدردانی از خدمات دولتمردان و دعوت آنان برای تلاش بیشتر در خدمت به مردم یاد کرد.
حجت الاسلام صادقی نسب افزود: نماز جمعه گناباد از نظر شرکت کنندگان و ترکیب سنی به نسبت جمعیت شهرستان همواره یکی از نمازهای جمعه باشکوه استان خراسان رضوی بوده است.
گناباد در 287 کیلومتری جنوب مرکز استان خراسان رضوی واقع است.
2095/5132
خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.