رئیس کمیته امداد منطقه یک سنندج گفت: تلاش برای توانمندی اقتصادی و فرهنگی مددجویان دو هدف اصلی این نهاد در زمینه اعتلاء و پرورش خانواده‌های تحت حمایت است.

به گزارش ایلنا، زاهد حسینی با بیان اینکه یکی از وظایف و رسالت‌های این نهاد کمک به توانمندسازی اقتصادی و معیشتی جامعه هدف است، عنوان کرد: توجه به برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی خانواده‌های تحت حمایت کنار خدمات حمایتی به عنوان یک نیاز اساسی مورد توجه کمیته امداد است.

حسینی با بیان اینکه این نهاد برای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان تحت حمایت برنامه‌های متنوعی در تابستان سال‌جاری در نظر گرفته، گفت: این برنامه‌ها در قالب کلاس‌های آموزشی، هنری، فنی، ورزشی، اردویی برای رده‌های مختلف سنی دانش‌آموزان، نوجوانان، جوانان، مادران و دختران تحت حمایت از طریق کانون ولایت سنندج انجام می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک سنندج با اشاره به اینکه کانون‌های ولایت کمیته‌امداد با هدف ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به مددجویان و جامعه هدف ایجاد شده، گفت: در این کانون‌ها برنامه های آموزشی و فرهنگی به صورت رایگان در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی این نهاد با هدف تقویت  اعتقادات دینی و مذهبی خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود، گفت: افزایش خودباوری و تقویت اعتماد به نفس و رشد و شکوفایی استعدادها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از دیگر اهداف اجرای برنامه های فرهنگی این نهاد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.