به گزارش خبر آنلاین وبه نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری البرز، الهه ابوالحسنی در جلسه طرح ملی حمایت از توان افزایی زنان مدیر و مسئول استان البرز که از صبح یکشنبه تا ظهر در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه زنان کوشا و توانمند، لایق مدیریت بخش های کلان کشور هستند افزود: بانوان باید به خود باوری برسند تا بتوانند ظرفیت های خود را به منصه ظهور بگذارند.
وی ادامه داد: برای افزایش توانایی های بانوان جامعه و هدایت و ابقا این افراد در مسئولیت های بزرگ اجرایی کشور برنامه های متعددی داریم.
ابوالحسنی با بیان اینکه تحقق اهداف اداره کل بانوان و خانواده منوط به همراهی و تعامل بانوان است گفت: استقبال و اشتیاق زنان برای تصدی کرسی های مدیریت در استان و به تبع آن کشور، منجر به استمرار برنامه های آموزشی و سایر اقدامات خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه 70 نفر از بانوان البرزی در بخش های معاونت، مشاور و مدیریت استان البرز فعال هستند اضافه کرد: طی برنامه ریزی های صورت گرفته برای تمامی آنها کارگاه های آموزشی در نظر گرفته شده است.
مشاور امور بانوان و استاندار البرز گفت: زنان باید با اعتماد به نفس بیشتر توانایی های خود را بروز و ظهور دهند تا در جامعه بیشتر دیده شوند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618732
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.