به گزارش خبرنگار ایرنا، فریدون یاسمی روز سه شنبه در جلسه هم اندیشی روسای نواحی 9 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان در سنندج افزود: در سه ماهه اول سال جاری بیش از 33 میلیون و 300 هزار لیتر سوخت بین بهره‌برداران بخش کشاورزی استان توزیع شده است.
وی با اشاره به وضعیت مطلوب ذخیره سازی فرآورده های نفتی در تاسیسات انبارهای نفت منطقه اظهار کرد: هیچ گونه مشکلی تا اتمام دوره کشاورزی در سوخت رسانی به کشاورزان استان نداریم.
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه استان کردستان یکی از قطب های کشاورزی کشور می باشد گفت: برنامه ریزی و تعامل بسیار خوبی با سایر ادارات در راستای تامین سوخت بخش کشاورزی انجام شده است.
وی در ادامه با اشاره به شرایط جغرافیایی و سردسیر بودن استان بویژه در مناطق روستایی سخت گذر افزود: تامین، توزیع و ذخیره سازی به موقع و مطلوب سوخت مورد نیاز مصرف کنندگان از اهمیت خاصی برخوردار است.
به گفته وی تامین سوخت روستاهای استان بویژه روستاهای صعب العبور از اوایل تیر ماه آغاز شده است.
یاسمی با اشاره به مصرف 16 میلیون لیتری نفت سفید در استان در سه ماهه نخست امسال وکاهش 24 درصدی آن نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار کرد: 44 هزار خانوار نفت سفید سوز در استان وجود دارد.
وی ادامه داد: با انجام طرح بازنگری و امحاء کالابرگ نفت سفید و گازکشی روستاهای استان بیش از 14 هزار کالابرگ از چرخه دریافت سوخت حذف شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده ای نفتی منطقه کردستان با اشاره به تشکیل کارگروهی در منطقه برای اجرای طرح برند جایگاه های عرضه سوخت افزود: جلساتی با استاندار کردستان، انجمن جایگاه داران و شرکت های حمل ونقل فرآورده های نفتی استان در راستای اجرای این طرح برگزار شد.
هم اکنون 9 ناحیه، سه واحد تاسیسات انبار نفت، 440 فروشندگی روستایی، 66 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و بیش از 52 جایگاه CNG، سوخت موردنیاز مردم استان را تأمین می کنند.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.