مهدی نامدار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مرحله نهایی جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه ای، استان کردستان، 2 رتبه اول و برتر در بخش هنر آموزی و 2 رتبه چهارم در بخش هنرجویی را از آن خود کرد.
وی اظهار کرد: در این دوره از جشنواره هشت هزار اثر از سراسر کشور به دبیرخانه کشوری ارسال شد که در مرحله اول کشوری داوران رشته های مختلف تعداد 220 اثر را به عنوان اثر برگزیده به مرحله نهایی کشوری معرفی کردند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: در این جشنواره کیومرث سبحانی در بخش هنر آموزی رشته طراحی معماری از هنرستان دیواندره رتبه اول و رضا احمدی در بخش هنر آموزی در رشته انیمیشن (فیلم داستانی) از هنرستان طالقانی ناحیه 2 سنندج رتبه برتر کشوری را به دست آوردند.
وی افزود: همچنین میترا زارعی در بخش هنرجویی رشته طراحی و دوخت از هنرستان فرهیختگان ناحیه یک سنندج رتبه چهارم و محدثه بانصیری در بخش هنر جویی در رشته طراحی با قلم فلزی از هنرستان پرتو دانش شهرستان بیجار نیز رتبه چهارم را کسب کردند.
مرحله کشوری هجدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه ای 12 تیر ماه 96 با حضور 220 نفر شرکت کننده به میزبانی استان خراسان شمالی شهرستان بجنورد در 2 بخش هنر آموزی و هنر جویی برگزار شد.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.