به گزارش ایرنا عبدالله رحیمی روز چهارشنبه در آیین افتتاح پایگاه های اوقات فراغت و طرح هجرت بسیج دانش آموزی شهرستان مانه وسملقان اظهارکرد: سند تحول بنیادی برای اهداف آینده در این سازمان ترسیم شده است.
وی تصریح کرد: تربیت دینی و قرآنی در آموزش و پرورش جزء اولویت های اول و آخر است و همه به آن توجه دارند.
وی بیان کرد: اخلاق اسلامی، تربیت دینی و اجتماعی از وظایفی است که به آن توجه شده است.
وی با اشاره به برنامه های اوقات فراغت در استان گفت: آموزش و پرورش و خانواده ها باید برنامه های مدونی را برای دانش آموزان داشته باشند تا این قشر اوقات خود را به بطالت نگذارند.
وی با اشاره به زلزله اخیر در استان گفت: اعتبارات تعمیرات و تجهیز و طرح هجرت برای شهرستان بجنورد و مانه وسملقان افزایش داشته است و امیدواریم کارهای خوبی در این زمینه صورت بگیرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه وسملقان گفت:باید در طی سال زمانی را برای اوقات فراغت به دور از مسایل کار و خانواده برای دانش آموزان ایجاد کرد.
دکتر ابوالفضل جنتی سراب افزود: متاسفانه در شهرهای کوچک به بحث اوقات فراغت توجه زیادی نمی شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به دنیای مجازی و دستیابی به دستاوردهای علمی و اینترنت باید خانواده های بیش از پیش مراقب فرزندانشان باشند چرا که دنیای مجازی و کانال های غیر اخلاقی باعث آسیب در آنان می شود.
شهرستان 110 هزار نفری مانه وسملقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است. و تعداد 18هزار نفر دانش آموز دارد که تحت تعلیم 2هزار نرف فرهنگی هستند.
7183/ 6042 خبرنگار: مرضیه اردکام** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.