عباس سلطانیان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مرحله کشوری هجدهمین جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه ای تیم اعزامی از البرز توانستند با کسب رتبه های برتر برای استان افتخار آفزینی کنند.
وی اظهار کرد: در این جشنواره سکینه سعید آبادی هنر آموز هنرستان ولایت در زمینه نگار گری از آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج رتبه اول را به خود اختصاص داد.
وی بیان کرد: هنر جویان دلارام عسگری زاده نیز در زمینه طراحی آب مرکب از هنرستان آیت ا... خامنه ای ناحیه 3 کرج و فاطمه بنده زاده در زمینه تصویر سازی از هنرستان هفده شهریور آموزش و پرورش ناحیه یک کرج رتبه اول را به دست آوردند.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز یاد آور شد: هنرجویان یاسمن فوقانی در تصویر سازی ، مهسا صیدی در طراحی با ذغال و پروانه ذابح در حکاکی روی فلز از هنرستان ولایت آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج رتبه دوم را کسب کردند.
سلطانیان خاطر نشان کرد: در این جشنواره کشوری ، شمیم شمسی در فیلم نامه انیمیشن رتبه دوم و مرجان گل رتبه سوم در طراحی شخصیت را از هنرستان مهندس تقوی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج به خود اختصاص دادند.
وی اضافه کرد: حدیثه حیدری در دوخت لباس کودک از هنرستان ناهید فاتحی و مبینا حنیفه در تیزر تبلیغاتی از هنرستان شایان تکنیک نو آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج رتبه دوم را در هجدهمین جشنواره هنرهای تجسمی کشور کسب کردند.
وی گفت: فاطمه پور محمد از دیگر هنر جوی البرزی است که در این جشنواره کشوری در زمینه تصویر سازی از هنرستان علم و هنر ساوجبلاغ رتبه دوم را به دست آورد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: این جشنواره در رشته های گرافیک ،سرامیک، نقاشی ،صنایع چوب ، طراحی دوخت ، نقشه کشی و معماری پویا نمایی با شرکت 200 هنرآموز و هنرجوی برگزیده از31 استان کشور در 12 تیرماه 96 در بیرجند برگزار شد.
سلطانیان تاکید کرد: بیش از 8 هزار اثر در مرحله هنرستانی به دبیرخانه استانی هجدهمین جشنواره کشوری هنرهای تجسمی در البرز ارسال شد که پس از داوری 200 اثر به مرحله کشوری راه یافت.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.