به گزارش ایرنا رقابت های اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور با حضور 15 استان کشور شامگاه جمعه 16 تیر در پیست تخصصی شهرستان دیواندره با مشخص شدن نفرات برتر پایان یافت.
نفرات شرکت کننده بخش مردان و زنان بر اساس حجم موتور در کلاس های زیر 2500 سی سی، زیر 3500 سی سی، زیر 4500 سی سی و بالای 4500 سی سی در مسافت 2 کیلومتر به مصاف هم رفتند.
در پایان این رقابت ها، در کلاس زیر 2500 سی سی فرشاد ابراهیمی از قزوین، زیر 3500 سی سی حسین کوهکن از زاهدان، زیر 4500 سی سی پوریا حسین از تهران و در کلاس بالای 4500 سی سی صابر خسروی از کرمانشاه عناوین اول این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دادند.
همچنین در کلاس بانوان، زاهده اسکندرلو از استان البرز جایگاه اول را کسب کرد و بر سکوی نخست مسابقات قرار گرفت.
تیم استان کردستان با حضور 10 راننده از شهرستان های سنندج، مریوان، سقز، بانه و دیواندره در رقابت های اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور حضور یافت.
در پایان به رانندگان برتر، حکم و کاپ قهرمانی از سوی فدراسیون و مسئولین استانی و شهرستانی اهدا شد.

** بازیکن بیلیارد کردستانی به مسابقات قهرمانی ناین بال گلدن برک در مالزی اعزام شد
آرمین محمودی بازیکن بیلیارد سنندجی به منظور شرکت در هشتمین دوره مسابقات قهرمانی ناین بال گلدن برک، بامداد جمعه 16 تیر راهی کشور مالزی شد.
محمودی به عنوان بازیکن اصلی همراه با یکی دیگر از ملی پوشان منتخب فدراسیون در مسابقات حضور خواهد یافت و از 19 تا 24 تیر در مرحله اصلی (stage 2) به رقابت می پردازد.
این ورزشکار کردستانی، اسفند سال گذشته در هفتمین دوره مسابقات ورزش های بیلیاردی قهرمانی غرب آسیا در کشور اردن شرکت کرد و توانست نشان برنز را به خود اختصاص دهد.
این بیلیارد باز کردستانی رنکنیگ اول کشوری، عضویت در تیم ملی، عناوین متعدد کشوری و همچنین حضور در رقابت های جهانی و بین المللی را در کارنامه خود دارد.

** جشنواره بزرگ ماهیگیری در سد وحدت سنندج برگزار شد
جشنواره بزرگ ماهیگیری با هدف شور و نشاط اجتماعی و با حضور 130 تن از علاقمندان سنندجی روز جمعه در سد وحدت برگزار شد.
این جشنواره به همت موسسه امید و ورزش قشلاق و همکاری معاونت امور فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و موسسه های افق، بارمان سنه دژ و هێژان برگزار شد.
در پایان، فواد قاسم نژاد، فردین فتحی و رحمان عزتی به ترتیب سنگین ترین ماهی های جشنواره را صید کردند و عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.
سد وحدت در20 کیلومتری شمال سنندج واقع شده است.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.