مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در جشنواره نشاط و امید جوانان که با حضور مسئولان‌ استانی و شهرستانی به میزبانی دهگلان برگزار شد، گفت: با توجه به بررسی های انجام گرفته کردستان جزو 5 استان شاد کشور اعلام شده است.

به گزارش ایلنا، حامد جولایی در این جشنواره گفت: در استان کردستان فعالیت‌های خوبی در حوزه جوانان در راستای شور و نشاط اجتماعی صورت گرفته است.

حامد جولایی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته جشنواره های نشاط و امید جوانان در کلیه شهرستان های تابعه استان برگزار می‌شود و تاکنون در 6 شهرستان به صورت باشکوه انجام شده است.

جولایی به شور و نشاط موجود در مردم استان اشاره کرد و گفت: با توجه به بررسی های انجام گرفته مردم کردستان جزو 5 استان شاد کشور اعلام شده است. 

وی در ادامه افزود: بیشتر فعالیت ما در دو حوزه ورزش و جوانان است که در یک سال گذشته توانستیم در بخش جوانان رشد قابل توجهی را کسب کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: با نگاه ویژه دولت نیز در حوزه ورزش موفق شدیم اعتبار جهشی خوبی بالغ بر 5 میلیارد تومان برای استخر ناتمام و بر زمین افتاده دهگلان جذب کنیم که در روز های آینده با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: طرح های ورزشی دیگری در استادیوم شهید علیزاده دهگلان نیز در دست اجرا داریم که با افتتاح آنها بتوانیم در این بخش نیز شور و نشاط اجتماعی را در بین جوانان ایجاد کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان به فرهنگی بودن کردستان از منظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت:  ما باید در استان با انجام فعالیت های فرهنگی، سنن و آداب کهن کردستان را همیشه زنده نگه داریم. 

حامد جولائی در پایان گفت: دولت توان خود را جهت ایجاد تحرک و پویایی در بین جوانان صرف خواهد کرد و اداره کل ورزش و جوانان در همین راستا در 10 شهرستان جشنواره نشاط و امید برگزار می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.