به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در این مراسم که با حضور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، قائم مقام اداره کل بهزیستی استان و شهردار میناب انجام شد، با اهدای حلقه های گل از زحمات این بازیکن در کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا- اقیانوسیه و کسب سهمیه مسابقات جهانی 2018 هلند، قدرانی شد.
تیم والیبال نشسته بانوان جمهوری اسلامی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا- اقیانوسیه که از 6 تا 11 تیرماه در کشور چین برگزار شد، علاوه برکسب مدال برنز این مسابقات، جواز حضور در مسابقات جهانی و بازی های پارا آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی را هم کسب کرد.
فرزانه حیدری عضو مینابی تیم ملی بانوان والیبال نشسته درحاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود، بویژه تیم ژاپن که با آمادگی بالایی در این مسابقات شرکت داشت.
وی افزود: کسب مدال برنز و مقام سوم مسابقات قهرمانی آسیا -اقیانوسیه افتخاری بزرگ برای کشور و استان بود.
مربی تیم ملی والیبال نشسته هرمزگانی بانوان هم گفت: در صورتی که تیم ملی بازی های تدارکاتی لازم را برگزار می کرد، کسب مقام قهرمانی مسابقات دور از انتظار نبود.
وی ابراز امیدواری کرد: تیم ملی والیبال نشسته ایران باید قبل از اعزام به مسابقات جهانی با حمایت مسئولان بازی های تدارکاتی و اردوهای لازم برگزار کند تا مقام درخور شان ملت ایران در مسابقات جهانی کسب نماید.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان با پیروزی سه بر صفر بر قزاقستان در دیدار رده بندی در رده سوم مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه ایستاد.
شهرستان میناب در 100 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.