به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین مراسم که بعداز ظهر سه شنبه درمحل اداره ورزش و جوانان گنبدکاوس برگزار شد، فرماندار ویژه این شهرستان با اهدای شاخه گل از زحمات این بازیکن تیم ملی در کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا - آقیانوسیه و نیز کسب سهیمه مسابقات جهانی 2018 هلند قدردانی کرد.
تیم والیبال نشسته بانوان جمهوری اسلامی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه که 6 تا 11 تیرماه در کشور چین برگزار شد، علاوه بر کسب مدال برنز این مسابقات، جواز حضور در مسابقات جهانی هلند و بازی‌ های پارا آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی را نیز کسب کرد.
زهرا دانایی طوس عضو گنبدی تیم ملی بانوان والیبال نشسته جمهوری اسلامی در حاشیه این مراسم به خبرنگاران، گفت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود بویژه تیم ژاپن که با آمادگی بالایی دراین مسابقات شرکت کرده بود.
وی افزود: درصورتی که تیم ملی ایران نیز اردوهای مختلف و بازی های تدارکاتی لازم را برگزار می کرد، کسب مقام قهرمانی مسابقات دور از انتظار نبود.
وی ابراز امیدواری کرد: تیم ملی والیبال نشسته ایران در قبل از اعزام به مسابقات جهانی با حمایت مسئولان، بازی های تدارکاتی و اردوهای لازم را برگزار نماید تا مقام درخور شان ملت ایران در مسابقات جهانی کسب نماید.
به گزارش ایرنا، بازیکن گنبدی تیم ملی والیبال نشسته بانوان جمهوری اسلامی همچنین با امضای بنر کمپین مدیریت مصرف برق به این کمپین پیوست.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال علاقه مندان زیادی دراین شهرستان دارد.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.