سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران پس از صعود به فینال و کسب سهمیه جهانی با بیان اینکه این موفقیت متعلق به همه بازیکنان و سایر اعضای کادر فنی است، تاکید کرد: باید فردا بهترین باشیم تا ژاپن را در فینال شکست دهیم .

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، سرمربی تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران پس از پیروزی برابر تایلند در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این بازی گام نهایی برای کسب سهمیه مسابقات جهانی مصر بود، اضافه کرد: به همه اعضای تیم خود تبریک می‌گویم. از بازیکنانی که اینجا هستند و بازیکنانی که الان اینجا نیستند ولی با ما زحمت کشیدند و از تمامی کادر فنی تشکر می‌کنم. من اینجا سرمربی هستم ولی افراد دیگری هستند که برای راهیابی ما به مصر کمک کردند .

سیچلو  با بیان اینکه ایران امسال در سه رقابت قهرمانی جهان شرکت خواهد کرد که این برای آینده والیبال ایران بسیار پراهمیت است . گفت: خوشحالیم که می‌توانیم بازیکنان را پرورش دهیم که در آینده بهتر شوند و خوشحالم این فرصت برای بازی با تیم‌های بزرگ دنیا برای ما مهیا شد.

سرمربی تیم امید با تقدیر از مردم اردبیل اضافه کرد: در این مسابقات سازماندهی مسابقات و تماشاگران و همه چیز در سطح بسیار بالایی قرار داشت.

وی با اشاره به بازی فینال در مقابل تیم ژاپن اضافه کرد: قطعا بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت. بازی فینال  مهم ترین بازی در هر تورنمنتی است که هر تیمی می‌خواهد در آن خوب بازی کند. می‌دانم بازیکنان برای این که مدال طلا بگیرند، سخت می‌جنگند. ژاپن با همین ترکیب در AVC کاپ بازی کرد. این تیم بازیکنان باتجربه‌ای دارد. سعی این است که فردا بهترین باشیم که ژاپن را ببریم .

سیچلو در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن تیم ایران از نظر او کیست نیز گفت: من به کار تیمی اعتقاد دارم. بعضی بازیکنان ما که روزهای قبل خوب بازی می‌کردند امروز سرحال نبودند و خوب بازی نکردند ولی کار تیمی کمکشان کرد و برنده شدیم. آنچه من را در والیبال خوشحال می‌کند ماهیت تیمی بودن والیبال است. بعضی وقت‌ها ما به والیبال مثل ورزش انفرادی نگاه می‌کنیم و دنبال قهرمانی هستیم. خوشحالم تیم خیلی خوبی داشتیم که توانستیم بلیت مصر را بگیریم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.