معاون اداره کل ورزش کردستان گفت: ۵۵ برنامه متنوع ورزشی در سطح استان تحت عنوان جام رمضان در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، علی فتح‌اله‌زاده با بیان این مطلب افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی ادارات ورزش و جوانان در شهرستان‌های تابعه سطح استان ۵۵ برنامه متنوع ورزشی در رشته‌های مختلف ورزشی تحت عنوان جام رمضان در حال برگزاری است.

وی گفت: بخش اندکی از این برنامه‌های ورزشی به پایان رسیده و رقابت‌های مهم و حساس آن یا در حال برگزاری بوده یا روزهای آینده طبق هماهنگی‌های انجام شده برگزار خواهد شد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای دستگاه ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: این برنامه‌ها برای رفاه حال ورزشکاران بعد از افطار برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان به‌صورت منظم در رشته‌های مختلف به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: مسابقات جام رمضان شهرستان سقز در رشته‌های فوتسال ادارات و ارگان‌های دولتی، فوتسال دستجات‌آزاد در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان، بدمینتون، کشتی، کونگ‌فو، تکواندو، والیبال و ژیمناستیک برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: چند روز آینده شهرستان سنندج میزبان رقابت‌های رشته‌های کونگ‌فو، تکواندو، بسکتبال، کاراته، بوکس، فوتسال، دارت بانوان و آقایان است که تحت عنوان جام رمضان برگزار خواهد شد.

علی فتح‌اله‌زاده به انجام مسابقات ورزشی در رشته‌های فوتسال، والیبال محلات و دوستانه، قوی‌ترین مردان، فوتبال در شهرستان بانه اشاره کرد و گفت: رشته‌های والیبال، فوتسال، پینگ‌پنگ، بسکتبال، شنا، دارت، جودو، هندبال و شطرنج نیز طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی اداره ورزش و جوانان مریوان در چند روز آینده برگزار خواهد شد.

فتح‌اله‌زاده از برگزاری رقابت‌های فوتسال در شهرستان‌های کامیاران و بیجار خبر داد و اظهار داشت: در شهرستان دهگلان رقابت‌های فوتسال، بوکس انتخای استان، کاراته، کشتی و دوچرخه‌سواری انجام می‌شود و همچنین مسابقات فوتسال، کشتی، مچ‌اندازی نیز در قروه و شهر دلبران برگزار می‌شود.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان افزود، سروآباد رقابت‌های خود را در رشته‌های والیبال، پینگ پنگ به پایان رسانده و روزهای آتی مسابقات فوتسال شهرستان و روستای دزلی و فوتبال روی میز انجام می‌گیرد و همچنین در شهرستان دیوان‌دره رشته‌های بدمینتون، آمادگی جسمانی، دارت، والیبال، کونگ‌فو و ووشو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.