رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات ورزشی جام رمضان در چارچوب طرح تکریم رمضان با ورزش با شرکت 30 تیم فوتسال در حال برگزاری است.
سلحشور سالاری افزود: این تیم ها در رشته فوتسال در 2 بخش آزاد و کارکنان دولت نام نویسی کردند که از این تعداد 10 تیم در بخش کارکنان دولت و 20 تیم در بخش آزاد با هم به رقابت پرداخته اند.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات با هدف ایجاد نشاط در ماه مبارک رمضان هر شب تا پایان ماه رمضان با عنوان تکریم ماه رمضان در سه بخش ساردوئیه، جبالبارز و مرکزی این شهرستان برگزار می شود.

**نایب قهرمانی تیم والیبال نشسته جیرفت در استان
رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت همچنین از نایب قهرمانی تیم والیبال نشسته این شهرستان در مسابقات استانی خبر داد و گفت: تیم والیبال نشسته این شهرستان در مسابقات والیبال نشسته جام رمضان شهرستان زرند موفق به کسب مقام نایب قهرمانی این مسابقات شد.
وی افزود: این مسابقات با حضور چهار تیم 13 تا 15 خرداد ماه سال جاری در زمینه تکریم رمضان با ورزش در شهرستان زرند برگزار شد.
وی بیان کرد: تیم والیبال نشسته شهرستان جیرفت تاکنون پنج بار در مسابقات قهرمانی استان به مناسبت جام رمضان شرکت کرده که 2 بار مقام قهرمانی، 2 بار نایب قهرمانی و یک مقام سومی به دست آورده است.
23 هیات ورزشی فعال با هفت هزار ورزشکار در شهرستان جیرفت سازماندهی شده اند.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار: رسول محمدحسنی
7450/6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.