علی فتح الله زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بخش اندکی از این برنامه های ورزشی پایان یافته است افزود: رقابت های مهم و حساس یا در حال برگزاری است و یا طبق هماهنگی های انجام شده در روزهای آینده برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این برنامه ها برای رفاه حال ورزشکاران بعد از افطار برگزار شده و شرکت کنندگان به طور منظم در رشته های مختلف به رقابت می پردازند.
وی افزود: مسابقات جام رمضان شهرستان سقز در رشته های فوتسال ادارات و ارگان های دولتی، فوتسال گروه های آزاد در رده های سنی جوانان و بزرگسالان، بدمینتون، کشتی، کونگ فو، تکواندو، والیبال و ژیمناستیک برگزار می شود.
فتح الله زاده اظهار کرد: شهرستان سنندج نیز در چند روز آینده میزبان رقابت های کونگ فو، تکواندو، بسکتبال، کاراته، بوکس، فوتسال، دارت بانوان و آقایان است که تحت عنوان جام رمضان برگزار خواهد شد.
وی به انجام مسابقات ورزشی در رشته های فوتسال، والیبال محلات و دوستانه، قویترین مردان و فوتبال در شهرستان بانه هم اشاره کرد و گفت: رشته های والیبال، فوتسال، پینگ پنگ، بسکتبال، شنا، دارت، جودو، هندبال و شطرنج نیز طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی اداره ورزش و جوانان مریوان در چند روز آینده برگزار می شود.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری رقابت های فوتسال در شهرستان های کامیاران و بیجار نیز خبر داد و اضافه کرد: رقابت های فوتسال، بوکس انتخابی استان، کاراته، کشتی و دوچرخه سواری در شهرستان دهگلان و مسابقات فوتسال، کشتی، مچ اندازی نیز در قروه و دلبران برگزار می شود.
فتح الله زاده با اشاره به اینکه رقابت های والیبال و پینگ پنگ در سروآباد به پایان رسیده است افزود: در روزهای آینده مسابقات فوتسال و فوتبال روی میزهم در سروآباد و روستای دزلی و فوتبال انجام می گیرد.
وی ادامه داد: در شهرستان دیواندره هم در رشته های بدمینتون، آمادگی جسمانی، دارت، والیبال، کونگ فو و ووشو مسابقات برگزار خواهد شد.
او در ادامه از برگزاری انتخابات هیأت ژیمناستیک استان کردستان در اواخر خرداد امسال خبر داد و افزود: با اتمام دوره چهار ساله هیأت ژیمناستیک کردستان، انتخابات آن در روز 31 خرداد با شرکت سه کاندید برگزار می شود.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: پرویز کفچه، پرویز یخچالی و امید شیخ احمدی کاندیداهای شرکت کننده در انتخابات هیأت ژیمناستیک استان کردستان هستند.
فتح الله زاده گفت: پیش از این سردار محمدی عنوان رئیس هیأت ژیمناستیک استان کردستان را بر عهده داشت که با اتمام دوره چهار ساله، از نامزدی برای ادامه فعالیت خود انصراف داده است.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.