به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید احمد سجادی روز شنبه در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در مسجد جامع شهر سروآباد، افزود: فقدان حضرت امام (ره) ضایعه ای جبران ناپذیر و بسیار سخت برای جهان اسلام به ویژه برای ملت انقلابی ایران بود.
وی ادامه داد: پیر جماران شخصیتی بودند که عمر شریف خود را در راه اهداف مقدس دین اسلام و ملت غیور ایران اسلامی صرف کردند و با کج روی ها و انحرافات زمانه مبارزه ای سرسختانه کردند.
امام جمعه سروآباد با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) جهانیان را به سوی توحید و ارزش های اسلامی فراخواندند، اضافه کرد: ایشان با قیام پیامبر گونه خود جهان کفر و خرافات را تکان دادند و جوانان جهان را به سوی معنویات اسلام و قرآن هدایت و راهنمایی کرد.
وی افزود: امام راحل(ره) با اندیشه الهی و اسلامی خویش جویندگان راه سعادت را راهنمایی و هدایت کردند و با آثار ارزشمند و گرانبهای خود نام مقدس خویش را زنده و ماندگار کردند.
وی گفت: امام (ره) در طهارت روح، قوت ایمان و قدرت انسان سازی کم نظیر بوده و هستند و اندیشه های والای ایشان تا ابد در تاریخ این جهان ماندگار خواهند بود و راه ایشان همواره نقشه راهی برای همه آزادگان و پیروان حقیقت خواهد بود.
ماموستا سجادی در پایان افزود: ملت ایران اسلامی راه و هدف و سیره حضرت امام (ره) را همچنان ادامه خواهند داد و این هدیه ای که ایشان به ارمغان آورده اند از آن پاسداری کرده و آرمان های مقدس آن و وصیت ایشان را انجام خواهند داد.

*** دیانت، شجاعت، همت بلندی و سازش ناپذیری مهمترین ویژگی های امام راحل
فرماندار شهرستان سروآباد نیز در ادامه این مراسم با تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد اظهار کرد: دیانت، شجاعت، همت بلندی، بصیرت، هوشیاری و سازش ناپذیری در مقابل دشمنان از مهمترین ویژگی های حضرت امام خمینی (ره) بود.
علی مفاخری ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) با توکل بر خداوند متعال و ایمان به ملت ایران توانستند رژیم طاغوت شاه را سرنگون کرده، ریشه های ظلم و فساد را برای همیشه در کشور خشکانیده و استقلال و آزادی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.
وی اضافه کرد: حضرت امام خمینی (ره) با رهبری پیامبر گونه خویش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز به خوبی جنگ تحمیلی را هدایت و رهبری کردند و ملت ایران اسلامی را در برابر هجوم تمام دشمنان اسلام چه شرق و چه غرب پیروز کردند.
وی افزود: با رهبری های پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) صنعت و اقتصاد ایران خودکفا و شکوفا شده و وابستگی ملت ایران به کشورهای خارجی از بین رفت و امروز همگان شاهد آن هستیم که نام ایران با رهبری مقام معظم رهبری در سراسر جهان همچون ستاره ای تابناک می درخشد.
فرماندار سروآباد به برکات انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: از آثار و برکات انقلاب خمینی کبیر (ره) امنیت، آرامش و آسایش جامعه است، امنیت و آسایشی که میهن اسلامی را به یک جزیره امن و امان در منطقه پر از آشوب و فتنه تبدیل کرده است.
وی در ادامه با تقدیر و تشکر از حضور پر شور و حداکثری ملت ایران اسلامی به ویژه مردم استان کردستان و شهرستان سروآباد در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: پیروز واقعی این انتخابات شما مردم فهیم و همیشه در صحنه بودید.
شهرستان سروآباد در فاصله 90 کلیومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7354/6108
**خبرنگار: فرزاد آداک/**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.