به گزارش خبرنگار ایرنا ماموستا سید محمد حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته سنندج ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) افزود: آزادی این زندانیان، کار بسیار ارزشمندی است که سبب خشنودی خدا و خانواده های آنان خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه 277 زندانی جرائم غیرعمد کردستانی در زندان ها محبوس هستند ادامه داد: این زندانیان به 200 میلیارد ریال دیه محکوم شده اند که امید است با مساعدت و همدلی افراد نیکوکار، شاهد آزادی آنان باشیم.
ماموستا حسینی، خدمات ستاد مردمی دیه استان را قابل تقدیر دانست و گفت: انسان های سخاوتمند و آنانی که برای آزادی زندانیان، گام برمی دارند، به پرودگار متعال و سعادت دنیوی و اخروی، نزدیکتر هستند.
امام جمعه موقت سنندج در ادامه سخنان خود به برکات ماه رمضان اشاره و اظهار کرد: ماه رمضان، طبیبی الهی است که خداوند آن را نصیب امت پیامبر فرموده است.
ماموستا حسینی با بیان اینکه سلامتی جسم و خانه تکانی و صحت روح، از برکات روزه است اضافه کرد: خداوند این فریضه را جز بر افراد بیمار، مسافر و دارای عذر شرعی، بر همه واجب کرده است؛ بنابراین فرصت را غنیمت شمرده و از برکات این ماه، بهره مند شویم.
وی خواستار توجه مومنان به فریضه امر به معروف و نهی از منکر شد و افزود: به پیامبر و انسان های صالح، اقتدا کنیم و در راه راست قدم برداریم.
مراسم جشن گلریزان هر ساله همزمان با ماه پرخیر و برکت رمضان در سراسر کشور برگزار می شود.
امسال جشن گلریزان در سنندج، روز چهارشنبه 17 خرداد مصادف با 12 رمضان برگزار می شود.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.