به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان کردستان، ماموستا جمال کریمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بانه با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از مهم‌ترین رویدادهایی است که تاثیر به‌سزایی در «رشد و توسعه» کشور دارد.

وی گفت: مردم باید در انتخابات ریاست جمهوری با نهایت دقت و تأمل اصلح‌ترین و کارآمدترین رئیس جمهور را انتخاب کنند.

امام جمعه موقت بانه تصریح کرد: باید همه مردم ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری از منویات رهبر معظم انقلاب پیروی و با شناخت و تحقیقات لازم شخص متعهد، صادق و دلسوز را انتخاب کنند

ماموستا کریمی با اشاره به نام‌گذاری شعار امسال به نام «اقتصادمقاومتی, تولید-اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: "معیشت مردم و مشکل بیکاری" از مهم‌ترین دغدغه‌های معظم‌له است و در دیدار اخیر ایشان با فرماندهان ارتش به این موضوع اشاره فرمودند.

وی اظهار کرد: «بیکاری» در استان کردستان به‌ویژه شهرستان بانه نیز بیداد می‌کند و باید تمام مسئولین استانی و محلی در راستای حل این معظل و تحقق فرامین رهبری و شعار سال تلاش کنند.

امام جمعه موقت بانه در بخشی دیگر از خطبه‌های خود با اشاره به هفته سلامت گفت: سلامتی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداوند به مخلوقاتش بوده و کسانی هم که در راستای حفظ سلامتی شهروندان و فراهم کردن زمینه‌های این موهبت الهی تلاش می‌کنند از اجر بزرگی برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به تأکیدات دین اسلام گفت: همه ما باید در حفظ سلامتی، نظافت و نگهداری محیط زندگی خود تلاش کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 624478
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.