علی اصغر مجد روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : مردم ایران بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره با وحدت و حضور در صحنه ،برای تحقق آرمان های این نظام مقتدر تلاش کرده اند.
وی اظهارداشت : نظام جمهوری اسلامی با اصل ولایت فقیه و رای مردم استوار است وبه یقین مردم ایران با وحدت و با مشارکتی وصف نشدنی در انتخاب پیش رو شرکت می کنند.
وی تصریح کرد : مردم ایران نقطه ضعف دشمنان نظام را که حضور پرشور در انتخابات است ، می دانند و به یاری خدواند با مشارکت حداکثری آحاد جامعه در این جشن ملی حضور می یابند.
فرماندار دامغان با بیان این که جریان ها و احزاب سیاسی باید برای مشارکت بیش از پیش مردم در انتخابات فعال شوند ،گفت : نباید اختلاف نظر در خلق حماسه مردم در این رویداد سیاسی تاثیرگذار باشد.
مجد یادآور شد : هر فردی که از سوی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و نماینده شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزیده می شوند به یقین مورد حمایت و تایید آحاد جامعه و مسوولان نظام هستند.
وی تصریح کرد : باید برای عزت و ماندگاری این نظام سرافراز تلاش کرد و رای اعتماد مردم شریف ایران به خادمانشان، توطئه های دشمنان نظام را خنثی می کند.
فرماندار دئامغان بیان داشت : دشمنان همواره درصدد تخریب و براندازی این نظام مقدس هستند ولی با رویکرد حکیمانه رهبر انقلاب تاکنون ایران اسلامی مسیر رشد و بالندگی را طی کرده است.
وی ادامه داد : با وحدت و همدلی مردم و مسوولان به یاری خدواند، گلبانگ وحدت و همدلی در اردیبهشت امسال در کشور طنین انداز می شود و با مشارکت پرشور ملت سرافراز ایران در انتخابات ، توطئه استکبار جهانی خنثی می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا یک هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضایوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.