غلامرضا کاتب روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : با برگزاری انتخابات در کشور، تفکری جدید برای افزایش رونق کسب و کار و رفاه اجتماعی ایجاد می شود که باید این رویدادهای سیاسی را قدر بدانیم.
وی اظهارداشت : مشارکت پرشور در انتخابات ریشه در فرهنگ اصیل مردم سرافراز ایران دارد و به یقین آحاد جامعه با هر تفکری در اردیبهشت امسال برای مشارکت گسترده در این آیین ملی تلاش می کنند.
کاتب با بیان این که مشارکت پرشور مردم در انتخابات توجه به منویات رهبر انقلاب است و با وحدت تفکر استعمارگری استکبار جهانی خنثی می شود، افزود: مردم با دیدگاه ولایی و اعتقادی برای مشارکت پرشور در انتخابات تلاش کنند.
وی خاطرنشان کرد : نباید برای مشارکت پرشور در انتخابات به عملکرد دولت ها توجه کرد بلکه باید آرمان های این نظام سرافراز بری خلق حماسه ای دیگر مورد توجه آحاد جامعه قرار گیرد.
کاتب یادآور شد : استکبار جهانی با توطئه و دسیسه ،منطقه خاورمیانه را به خرابه تبدیل کرده است و اگر رهبری امام خامنه ای و جانفشانی رزمندگان جان برکف سربازان امام زمان (عج) نبود شاید ایران اسلامی نیز به این شرایط دچار می شد.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : مردم باید با تفکر جهادی و انقلابی در انتخابات ماه آینده شرکت کنند تا یاوه گویی های دشمنان کوردل ایران اسلامی پایان یابد.
کاتب ادامه داد : دولت دوازدهم نیز باید همانند سایر دولت های انقلاب اسلامی توجه به منویات رهبر انقلاب و اجرای دقیق برنامه های اقتصاد مقاومتی را در اولویت کاری خود قرار دهد و به یقین با این 2 رویکرد ایران اسلامی به شکوفایی و بالندگی می رسد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : مسوولان نظام جمهوری اسلامی ، وفاداری مردم به آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی را باوردارند و به یقین در انتخابات پیش رو مردم با اخلاص برای انتخاب افرادی اصلاح مشارکت می کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا یک هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی دارد.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضایوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.