به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسین منفردی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان افزود : اقتصاد مقاومتی یعنی شکوفایی ظرفیت و توانمندی های بالقوه داخلی تا اقتصاد کشور در برابر هجمه ها و تحریم ها مقاومت شود .
وی تبدیل تهدیدات به فرصت را یکی از مبانی اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت : ما در اقتصاد مقاومتی الگوهای تعریف شده ای داریم و برای رسیدن به موفقیت باید در راستای آن حرکت کرد.
فرماندار فریدونکنار اجرای اقتصاد مقاومتی را یکی از مهم ترین اهداف دولت تدبیر و امید اعلام کرد و افزود : دولت یازدهم ، دولت اعتدال است و افراط و تفریط در آن راهی ندارد .
نماینده عالی دولت در شهرستان فریدونکنار صداقت در حل مشکلات مردم را از ویژگی های دولت یازدهم برشمرد و گفت : تمام سعی ما باید این باشد که آمار دقیق و درستی از نرخ بیکاری داشته باشیم تا بتوانیم به خوبی برای رفع این معضل و اشتغال جوانان گام های موثر و بلندتری برداریم.
** انتخابات
فرماندار فریدونکنار همچنین به در پیش بودن دو انتخابات مهم در ماه اردیبهشت امسال اشاره و بر ضرورت بی طرفی مجریان در آن تاکید کرد.
منفردی گفت : برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فریدونکنار 207 نفر داوطلب ثبت نام کرده اند که 34 نفر از حوزه شهری بودند.
وی از انصراف چهار تن از داوطلبان نامزدی حوزه شهری خبر داد و افزود : پرونده بقیه داوطلبان در هیات اجرایی تایید شده که هم اکنون در مرحله هیات نظارت در حال بررسی است.
منفردی برگزاری انتخابات باشکوه را از مبانی استحکام نظام اسلامی دانست و از تمامی مدیران و مسئولان شهرستان خواست تا در جهت مشارکت گسترده مردم تلاش کنند.
وی گفت : تمامی مدیران و دستگاههای دولتی در ایام انتخابات موظف به همکاری و در اختیار قراردادن امکانات و تجهیزات به جهت جذب حضور حداکثری مردم و هرچه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات خواهند بود.
شهرستان ساحلی فریدونکنار در استان مازندران حدود 70 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار : سیدعلی حسین زاده امیری انتشار دهنده : حسن فلاحتی
ع - ح / 1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.