به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید علی اکبر پرویزی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی با اشاره به سفر أخیر رئیس جمهور به خراسان جنوبی اظهار داشت: در این سفر قول‌هایی از جانب رئیس جمهور داده شده که مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران بنده باید تلاش کنند تا این وعده‌ها عملی و در سال 96 اجرایی شود.

وی افزود: در سال 96 دو مطلب مهم  انتخابات و اقدامات عمرانی و اقتصادی را پیش رو داریم و در این راستا توزیع اعتبارات بر روی پروژه‌های نیمه تمام متمرکز شده و پروژه جدید در استان نخواهیم داشت و هر اعتباری تخصیص داده شود بر روی همین پروژه‌ها است.

استاندار خراسان جنوبی افتتاح بیمارستان فردوس را یکی از اقدامات شایسته‌ در استان دانست و بیان کرد: این طرح با 100 میلیارد تومان تجهیزات وکمک مالی به بهره‌برداری رسید.

پرویزی تصریح کرد: امسال اعتبارات استان‌ها افزایش یافته و ردیف اعتباری ویژه‌ای برای مناطق محروم نیز در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: اما اعتبارات  تصویب شده برای استان با بی‌توجهی و سیاسی کاری توزیع نمی‌شود بلکه برای پروژه‌های اولویت دار و ضروری توزیع می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و یادآور شد: در این راستا فرمانداران باید شرایط حضور هرچه بیشتر مردم در انتخابات را فراهم کنند زیرا همه برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند مسئول هستیم بنابراین هیچ مدیری حق تبلیغ در فضای اداری را ندارد.

پرویزی با اشاره به پروژه‌های تولیدی و اقتصادی در سال 96 اظهار داشت: در حوزه طرح‌های جدید باید کمک به جذب سرمایه‌گذاران کنیم.

وی با بیان اینکه صدور مجوز باید تسهیل شود افزود: همچنین در حوزه کشاورزی استعلام‌های بی‌جا حذف شوند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه به طرح‌هایی که بالای 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، تسهیلات پرداخت می‌شود گفت: همچنین امسال تسهیلات پرداختی بانک‌ها به طرح رونق به دو سال افزایش یافته که این فرصت خوبی برای استان است.

پرویزی با اشاره به شعار امسال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» تصریح کرد: باید همه مسئولان و دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609421
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.