به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی اصغر میرزایی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز اظهار کرد: اختصاص این تسهیلات بخش عمده ای از مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان در بخش کمبود سرمایه درگردش را از بین برد و سهم موثری در بازگشت آنها به چرخه تولید و اشتغال داشت.
وی به اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال 11 جلسه اقتصاد مقاومتی دربندرگز برگزار شد تا با شناسایی ظرفیت ها ، رفع موانع و کمک به بخش های علاقمند و موثر ، گام بلندی برای استفاده از این ظرفیت در بهبود وضعیت اقتصادی شهرستان برداشته شود .
فرماندار بندرگز افزود: یکی از تصمیمات ارزشمند کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان ، بهره مندی بیشتر از ظرفیت بسیج در بخش های گوناگون از جمله ساحل دریا است که مطابق برنامه ریزی انجام شده بخشی از ساحل در قابل طرح تهاتر و برای اجرای طرح های مرتبط با اقتصاد مقاومتی به این مجموعه واگذار خواهد شد.
میرزایی به برنامه ریزی برای آغاز دوباره طرح گردشگری سرمایه گذار عمانی در ساحل دریای این شهر اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و با توجه به آمادگی سرمایه گذار عمانی، اجرای این طرح از فروردین آغاز و در مرداد ماه سال آینده فاز اول آن به بهره برداری خواهد رسید.
وی گفت: این طرح در مرحله نهایی ، ظرفیت به کارگیری و فراهم کردن فرصت شغلی برای 800 نفر را خواهد داشت.
بندرگز با 50هزار نفر جمعیت در غرب گلستان و در فاصله 42کیلومتری گرگان واقع است.
ش/3091/1648
انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.