حجت الاسلام سیدجلیل قدمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جوانان سرمایه های آینده ایران هستند و نقش آن ها در انتخابات بیشتر از دیگر اقشار جامعه است.
وی با بیان این که سرنوشت کشور در دستان جوانان است، ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس نیز، جوانان این مرز و بوم کشور را از چنگ دشمنان نجات دادند و قدرت ایران را به رخ دشمنان کشاندند.
وی اضافه کرد: حضور همه مردم در انتخابات لازم است، اما شرکت پرشور جوانان در انتخابات دشمنان را خشمگین می کند و این حضور پرشور تاثیر به سزایی در آینده کشور خواهد داشت.
حجت الاسلام قدمی با بیان این که نامزدهای انتخابات باید از تخریب یکدیگر پرهیزکنند، افزود: افرادی که یکدیگر را تخریب می کنند، طبق قانون متخلف محسوب می شوند و این افراد لیاقت انتخاب شدن توسط مردم را ندارند.
امام جمعه دیباج تاکید کرد: انتخابات می تواند اثرهای بسیار زیادی داشته باشد، نخست حضور گسترده مردم در مقابل دشمن و جدا نبودن مردم از نظام و مسوول ها را نشان می دهد و در گام دوم قانون گرا بودن و عمل گرا بودن مردم و مسوول های مردم ایران را به رخ دشمنان می کشد.
دیباج یکی از توابع شهرستان دامغان در استان سمنان است، این شهر در 55 کیلومتری شمال شهر دامغان جای دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی دارد.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.