سرهنگ جعفر کاوه روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:450 نفر از یادآوران امر به معروف و نهی از منکر در سطح مدارس قروه جذب شده اند که دوره های آموزشی را گذراندند.
وی اظهار کرد: سه نفر از مربیان براردان و 2نفر از خواهران به دوره های آموزشی اعزام شده اند.
وی از برگزاری کارگاه ارتقاء سلامت اداری،همایش تقویت عفاف و حجاب،گردهمایی بزرگ طلایه داران،تشکیل هیئت های قرآنی در قروه و سریش آباد و مراسم تجلیل از دبیران و بازرسان در شهرستان قروه خبر داد.
دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر شهرستان قروه افزود: تشکیل مجمع نخبگان شامل 12 نفر نخبه شهرستانی که به استان معرفی شدند تشکیل این مجمع می تواند امور فرهنگی و سایر مباحث امربه معروف و نهی از منکر ایده ژردازیی کند و در سطح شهرستان اجرایی شود.
وی با اشاره به برنامه های سال جاری افزود:21 گروه یاوران معروف،110 گروه یادآوران و 51 گروه طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در سطح دستگاه های اجرایی سازماندهی می شوند.
وی از اجرای کارگاه تخصصی و کلاس های آموزشی امربه معروف و نهی از منکر برای 70 نفر از یاوران،120 نفر یادآوران،500 نفر طلایه داران،مقدماتی 200 نفر و مهارت افزایی زندگی 400 نفر توسط ادارات خبر داد.
سرهنگ کاوه افزود: امربه معروف و نهی از منکر 2 مورد در سال ایام تعطیلات نوروز و هفته امربه معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان انجام می شود.
به گفته وی کارگاه آموزشی برای ارتقاء و تحکیم خانواده با مشارکت دستگاه های اجرایی برای 600 نفر در 20 دوره برگزار می شود.
سرهنگ کاوه از برگزاری یادواره شهداء،ایثارگران و خادمان امربه معروف،تجلیل از خادمان و فعالان تاثیرگذار در فعالیت های فرهنگی امربه معروف و نهی از منکر،حفظ حجاب فروشندگان سطح شهر، فعال سازی گروه های نظارتی جهت سرکشی از ادارات و نهادهای دولتی در طول سال جاری خبر داد.
7345/ 3020
**خبرنگار:سارا صالحی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.