حجت الاسلام محمد کاروند روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خیمه های معرفت شامل پنج غرفه مشاوره خانواده، غرفه مشاوره وقف با تاکید بر ایجاد وقف های جدید، غرفه کودکان و نوجوانان ، غرفه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و غرفه پاسخ گویی به مسائل شرعی توسط مبلغان دینی و روحانیان است.
وی ادامه داد: در زمینه پاسخ گویی به مسایل شرعی بانوان نیز 50 طلبه و مبلغ علوم دینی اعزامی از حوزه علمیه خواهران در سطح بقاع متبرکه در حال فعالیت هستند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان یادآور شد: سال گذشته 150 خیمه معرفت در سطح بقاع متبرکه این استان برپا شد و 450 مبلغ دینی و روحانی بومی و غیر بومی مستقر در این اماکن به فعالیت های فرهنگی پرداخته اند.
حجت الاسلام کاروند با بیان اینکه مبلغان دینی غیر بومی از مرکز اعزام مبلغ سازمان اوقاف کشور برای فعالیت های فرهنگی و تبلیغی اعزام شده اند گفت: حدود 700 هزار نفر از خیمه های معرفت در سال گذشته بازدید کردند.
وی اظهار کرد: سال گذشته 20 هزار نفر از خدمات مشاوره ای خیمه های معرفت در زمینه های مشاوره خانواده ، تحصیلی ، ایجاد وقف های جدید متناسب با نیازهای روز جامعه بهره مند شدند.
گفتنی است ؛ طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان نیز از ابتدای ماه مبارک در 55 بقعه متبرکه استان همدان آغاز شده و تا عید سعید فطر ادامه دارد.
1181/2087
خبرنگار:الهام تدین**انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.