رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در بازید مجموعه ورزشی کارگری تاکید کرد در نشست‌های کارشناسی با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان، برای تکمیل و بهره‌برداری بزرگترین مجموعه ورزشی کارگری استان در سنندج تلاش خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، در این بازدید احمد رشیدی با اشاره به برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارتقاء وضعیت سلامت کارگران و ایجاد نشاط در محیط‌های کارگری گفت: این مجموعه در زمینی به مساحت 36 هزار متر مربع مشتمل بر سالن چند منظوره سرپوشیده، استخر شنا، زمین چمن فوتسال، استراحتگاه و ... احداث شده اما بدلیل کمبود اعتبارات، متاسفانه بخش‌هایی از آن هنوز نیمه تمام باقی مانده است.

احمد رشیدی خواستار اختصاص اعتبار برای تکمیل و بهره برداری این مجموعه ورزشی با توجه به سپری شدن چندین سال از آغاز عملیات احداث آن، افزود: راه اندازی این گونه مجموعه های ورزشی نقش بسزایی در نشاط اجتماعی جامعه کارگران و در نهایت افزایش بهره وری و کیفیت تولیدات در محیط‌های کارگری دارد.

بهرام نصرالهی زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در بازید مجموعه ورزشی کارگری تاکید کرد در نشست های کارشناسی با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان، برای تکمیل و بهره برداری بزرگترین مجموعه ورزشی کارگری استان در سنندج تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.