به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی نجفی شامگاه شنبه در جشنواره نشاط و امید جوانان در سنندج افزود: باید دید نامزدها در گذشته در چه مناصبی خدمت کرده اند، زیرا نوع تفکر آنها برگرفته از مسئولیت و مناصب آنها است.
وی با اشاره به اینکه با این بررسی می توان فهمید که آیا وعده های امروز با رفتار گذشته آنها همخوانی دارد، اظهار کرد: در فضای مجازی گفت و گویی از نامزدی که در زمان وزارت خود مطبوعات را بی شعور خطاب کرده بود، منتشر شد و این در حالی بود که این نامزد در مناظرات، شعار آزادی بیان می داد.
وی ضمن تاکید بر حضور حداکثری افزود: اگر دلمان برای منافع ملی و آیندگان می سوزد، مسئولیت شرعی و ملی داریم که مردم را برای شرکت در اتخابات تشویق وتوجیه کنیم.
نجفی ادامه داد: برخی جریانات سیاسی در کشور می خواهند انتخابات آنچنان که باید پرشور نباشد چرا که فکر می کنند حضور گسترده مردم موجب کمتر شدن رای آنها و بیشتر شدن رای رقبا خواهد شد.
مشاور رئیس جمهور گفت: حضور گسترده و رای بالای رئیس جمهوری هم در نگاه به جمهوری اسلامی در دنیا و هم در قدرت رئیس جمهوری منتخب بسیار موثر است.
وی افزود: هرچه تعداد آرای رئیس جمهوری منتخب بیشتر باشد پشتوانه قویتر و مهمی برای وی محسوب می شود و توان تاثیرگذاری او را افزایش می دهد.
نجفی انتخابات را دارای حساسیتی بالا دانست و گفت: در انتخابات نه تنها سرنوشت چهار سال، بلکه فراتر از آن نیز رقم می خورد.
مشاور رئیس جمهوری با بیان اینکه دولتمردان بر این امر واقف هستند که کشور از جمعیت بزرگ جوان تحصیل کرده و هوشمند برخوردار است، افزود: در این دولت به اندازه 10 سال در حوزه ورزش و جوانان فعالیت صورت گرفته است.
6108/1904/1860
خبرنگار: امید بهمنی/ انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.