به گزارش ایرنا، تنظیم خبر، تیتر نویسی، سوژه یابی، گزارش نویسی، آئین نگارش در مطبوعات، تاکید بر فعالیت در فضای مجازی و تقویت کانال های خبری تلگرامی ایرنا در کنار فعالیت های روزمره خبری، تبیین سیاست های خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی از جمله موضوع های مورد بحث در کارگاه یک روزه خبرنگاران ایرنا جنوب آذربایجان غربی بود.
بر اساس این گزارش، نشست توجیهی آمادگی خبرنگاران برای پوشش کامل پانزدهمین دوره انتخابات آینده ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت 1396 شمسی و نشاط بخشی به فضای رسانه ای و تلاش برای مشارکت هر چه گسترده مردم در انتخابات از دیگر بخش های کارگاه آموزشی خبرنگاران بود.
رفع مشکلات فنی برای ارسال خبرهای خبرنگاران به وسیله تحریریه با هدایت و راهنمایی های کارشناس فنی خبرگزاری مرکز آذربایجان غربی دیگر بخش این کارگاه یک روزه را تشکیل می داد.
در این نشست همچنین خبرنگاران به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و مصوب شد تا نشست های تبادلی مجازی حداقل یکبار در ماه بین خبرنگاران 9 شهرستان برگزار و مشکلات، طرح ها و پیشنهادات خبرنگاران جنوب آذربایجان غربی به صورت فایل های صوتی و متنی در گروه ارایه شود.
رابطان خبری شهرستان های مهاباد، میاندوآب، بوکان، نقده، اشنویه، تکاب، شاهین دژ و سردشت در این نشست شرکت داشتند.
خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر مهاباد جنوب آذربایجان غربی و 9 شهرستان را با بیش از سه میلیون نفر جمعیت زیر پوشش دارد.
شهرستان مهاباد با بیش از 230 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
مهمترین اخبار کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان رابه صورت لحظه به لحظه ازکانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirna_newsmahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.