به گزارش ایرنا، سیدمحمود میرلوحی شامگاه روز شنبه در آیین افتتاح ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در دامغان افزود : بعد از گذشت 3.5 سال به نتیجه رسیدن برجام و به رسمیت شناساندن حقوق هسته ای ملت ایران به دنیا و رفع تحریم ها را شاهدیم که چرخه اقتصادی کشور را به حرکت درآورده است.
وی اظهارداشت : در دولت دهم کشتی های نفت کشور که در خلیج فارس بی مشتری مانده بود و یا نفت های فروخته شده ای که تبدیل به ارز نشده بود را به همت دولت یازدهم و حمایت ملت اوضاع اقتصادی و صادرات نفت به نتیجه رسید و از رکود خارج شده است.
وی خاطرنشان کرد : در دولت تدبیر و امید تورم 46 درصدی را به 8 هشت درصد رساندیم و باید مواظب باشیم که اگر بار دیگر تلاطم و گرانی ارز در کشور برگردد به همان بحران ها بازخواهیم گشت.
میرلوحی ادامه داد : ما زمانی خودکفایی گندم داشتیم اما با بی توجهی ها به جایی رسیدیم که هفت میلیون تن واردات گندم انجام دادیم و امروز بار دیگر به خودکفایی گندم رسیده ایم.
معاون حقوقی ستاد دکتر روحانی اضافه کرد :70 درصد واحدهای صنعتی در زمان تحویل دولت به آقای روحانی دچار تعطیلی بود و امروز پس از گذشت نزدیک به چهار سال دوباره این حیات صنعت به کشور بازگشت.
میرلوحی ادامه داد : صنعت ورشکسته، بیکاری سه میلیون جوان ، وضع خراب کشاورزی از جمله مشکلاتی بود که دولت یازدهم در آغاز کار با آن روبرو بود و امروز این مشکلات حل شده است.
وی تصریح کرد : باید توجه کنیم که ما در میانه راه هستیم و باید با صبر و اعتماد به دولت اعتدال ، ترقی روز افزون را در کشور شاهد باشیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیست و نهم اردیبهشت برگزار می شود.
6026/
خبرنگار: میثم اسماعیلی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.