فرماندار شهرستان رودسر در همایش رأی اولی های این شهرستان، تأکید بر نقش مؤثر رأی اولی ها در ساخت آینده کشور ، حضور آگاهانه و شناخت کامل آنها را در پنجمین دوره انتخابات مهم و سرنوشت ساز دانست.

به گزارش ایلنا از رودسر ، امیر جانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسر در همایش رای اولی‌های شهرستان رودسر گفت: برگزاری چنین همایش‌هایی، تلاش در راستای برنامه‌ریزی برای جلب مشارکت عمومی و تحقق حضور حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت ماه است.

  وی با تأکید بر نقش مؤثر رأی اولی‌ها در ساخت آینده کشور ، حضور آگاهانه و با شناخت کامل این عزیزان در انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را مهم و سرنوشت ساز دانست.

جانبازی رودسری اشاعه و تقویت روحیه پرسشگری در کشور را از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید بر شمرد و با اشاره به ابلاغ منشور حقوق شهروندی توسط رئیس‌جمهور گفت: جناب روحانی بر اساس قولی که داده بودند منشور حقوق شهروندی را تدوین، تبیین و ابلاغ کردند و این حق من و شماست که به حقوق خود به عنوان شهروند ایران اسلامی واقف باشیم و بدانیم چگونه زندگی کنیم ، در عالم سیاست چگونه حرف بزنیم و قدم برداریم و گفتار و رفتار ما باید چگونه باشد . این حق دانش آموز و دانشجوی ما است که از آینده خود مطلع گردد و بداند که چگونه برای آینده خود برنامه ریزی کند.

فرماندار شهرستان رودسر  به دغدغه‌های مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور محترم در خصوص ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت : همه مسئولان باید تمام تلاش خود را صرف ایجاد اشتغال در کشور کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر تلاش های دولت تدبیر و امید در جهت کاهش نرخ رشد تورم را نتیجه بخش دانست و گزارش‌ها و آمارهای سازمان‌های جهانی در تأیید تک رقمی‌شدن نرخ تورم و کاهش آن تا 9 درصد را مؤید این موفقیت عظیم دولت برشمرد و گفت: صندوق بین المللی پول رسما اعلام کرده است که دولت یازدهم نگذاشت که ایران نظیر ونزوئلا شود.

فرماندار شهرستان رودسر خاطر نشان کرد : در دی ماه سال 92 مقام معظم رهبری فرمان اقتصاد مقاومتی را ابلاغ نمودند و رئیس جمهور محترم در همین راستا دستور تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را صادر و ستاد یاد شده به ریاست معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد و به حمدا... روند خوبی را در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی طی می کند.

جانبازی  به روند افزایش حقوق کارمندان و کارگران در سنوات گذشته اشاره نمود و افزود : در دولت های گذشته تورم را کم و زیاد تجربه کردیم . در تورم با نرخ 25 درصد افزایش حقوق 10 تا 12 درصدی را شاهد بودیم و در تورم با نرخ 40 تا 42 درصد افزایش حقوق 17 درصدی را داشتیم اما در تورم با نرخ 9 درصد ما شاهد افزایش حقوق 12 درصدی می باشیم و این تلاش مدبرانه و برنامه ریزی شده دولت تدبیر و امید را نشان می دهد .

 وی در بخش دیگری از سخنانش به بیان توصیه های مقام معظم رهبری درباره اجرای انتخابات پرداخت و مواردی چون برگزاری انتخابات براساس قوانین و مقررات ، تلاش در جهت ارتقاء امنیت انتخابات و جلب مشارکت حداکثری مردم را از تأکیدات مدام معظم له عنوان کرد .

 جانبازی با اشاره به حساسیت های منطقه ای بیان داشت : نگاه منطقه به ویژه همسایگان پیرامونی به حضور شما در عرصه انتخابات دوخته شده است ، بنابراین باید تلاش کنیم تا با ترغیب مردم ، زمینه ساز حضور حداکثری شویم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.