احمد گودرزیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دراین دور از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شوراهایی که بین هفت تا9 عضو هستند انتخابات به صورت الکترونیکی برگزارمی شود که شهربروجرد نیزبا توجه به داشتن 9 کرسی مشمول این قانون می باشد.
وی اضافه کرد: ازاین تعداد سیستم الکترونیکی 144 سیستم درشهر بروجرد، 113 سیستم درروستاهای 2 بخش مرکزی و اشترینان و 6سیستم نیزدرشهراشترینان نصب می شود.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد بیان کرد: همچنین 263 صندوق کارجمع آوری آرای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مردم این شهرستان را انجام می دهند.
گودرزیان اظهارکرد: به منظوراجرای انتخابات الکترونیکی شوراهای اسلامی سه کارشناس برای آشنایی با نحوه برگزاری انتخابات الکترونیکی 26 فروردین از2 حوزه بروجرد و اشترینان به تهران عازم خواهند شد.
وی ادامه داد: ازهم اکنون تمهیدات لازم برای برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دراین شهرستان درنظر گرفته شده است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد مهمترین مزیت انتخابات الکترونیکی را تسریع در روند برگزاری انتخابات و شمارش آراء بیان کرد وافزود: در شهرستان بروجرد 827 تن برای انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام کردند که از این تعداد تاکنون چهارتن انصراف داده اند.
7273/6052
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.