به گزارش ایرنا حسین فیروزی در آیین افتتاحیه ستاد دکتر روحانی در شهرستان دیواندره افزود: سبد رای کردستان در سال ٩٢نسبت به متوسط کشور حکایت از درایت سیاسی مردم استان دارد.
به گفته وی مردم استان در این سال با درایت و آگاهی سیاسی، راه عقلانیت و تدبیر را برای اداره جامعه برگزیدند و به طورحتم ٢٩ اردیبهشت سال جاری نیز رای مردم کردستان به تداوم امید، عقلانیت و تدبیر است.
رئیس شورای راهبردی ستاد حجت الاسلام ححسن روحانی در کردستان با اشاره به اینکه در 2 حوزه سیاست و طبابت نمی‌توان وعده‌های بزرگ داد افزود: قرار بود وعده‌های بزرگ دولت‌های نهم و دهم در حوزه مدیریت جامعه تاثیر بسزایی داشته باشد.
به گفته فیروزی طبق وعده های این دولت ها قرار بود با هدفمندی یارانه‌ها فقر ریشه کن شود و بیکاری به صفر برسد یا با احداث مسکن مهر که بیش از ٧٠ هزار میلیارد تومان سرمایه ملی در این طرح حبس شد همه صاحب مسکن شوند و حاشیه‌نشینی مهار شوند اما هیچکدام محقق نشد.
وی افزود: دستاوردهای دولت های نهم و دهم به ملت ما آموخت که وعده‌های عوام‌گرایانه و فاقد پشتوانه علمی و کارشناسی قابلیت اجرایی ندارد و در صورت اجرایی شدن موجب هدر روی سرمایه‌های مادی، مالی، انسانی و اجتماعی می شود.
وی ضمن تقدیر از همراهان و حامیان دکتر روحانی در تشکیل ستاد و دعوت از مردم، تاکید کرد: همه می‌آییم برای تداوم امید، برای اسلام اعتدالی، برای امنیت و آزادی بیشتر و آرامش و پیشرفت.
فیروزی در پایان خاطر نشان کرد: بدون شک کردستان در ٢٩ اردیبهشت امسال رای قاطع خود را به راه ملت بزرگ ایران دوباره تکرار می کنند.
تا کنون ستادهای تبلیغاتی حجت الاسلام حسن روحانی، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و سید مصطفی آقامیرسلیم در کردستان تشکیل شده و فعالیت های تبلیغاتی آنان نیز در شهرستان ها ادامه دارد.
دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت همزمان با دوره پنجمن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می شود.
3034/1904
** خبرنگار: حسن حسین زاده/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.