به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، محمد شفیعی در جلسه "بررسی توسعه بخش کشاورزی" که با حضور مسئولان شهرستان در سالن فرمانداری مریوان برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان و کشاورزان مریوانی باید به فکر ایجاد طرح‌های توجیهی در رشته‌های مختلف کشاورزی باشند.

وی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بیش از 25 میلیارد تومان برای «توسعه صنایع تبدیلی» مریوان اختصاص داد و تخصیص این اعتبار می‌تواند تحول بزرگی را در این شهرستان ایجاد کند.

فرماندار شهرستان مریوان تصریح کرد: جهاد کشاورزی شهرستان مریوان از اکنون تا یک ماه دیگر فرصت دارد و موظف است که نسبت به دعوت برخی از دانشجویان و متخصصان رشته کشاوزی اقدام کند تا افرادی که در زمینه‌های مختلف کشاورزی فعالیت و تجربیات دارند شناسایی شوند و راهکارهای خود را برای رفع معظلات کنونی به صورت کتابچه تهیه کنند.

وی گفت: امیدواریم که همه مردم به‌ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی به موضوع "تولید محصولات کشاورزی" نگاه تازه داشته باشند و مسئولین نیز بیش از بیش زمینه توسعه را فراهم کنند.

شفیعی افزود: باید از سوی متخصصان جهاد کشاورزی شهرستان مریوان اقدامات لازم برای ایجاد «باغات گسترده گل‌محمدی و همچنین باغ گیاهان داروئی» فراهم شود.ا مسال برای بیش از 100 نفر سرمایه‌گذار داخلی همایش به میزبانی شهرستان مریوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 624222
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.