به گزارش خبرنگار ایرنا، جعفر توان روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی دیواندره افزود: ترویج فرهنگ اسلامی تنها کار مسئولین نیست، همه آحاد مردم باید در صحنه حضور داشته باشند و تمامی لایه های اجتماعی درگیر آن شوند.
فرماندار دیواندره تصریح کرد: مساجد مفیدترین تریبون برای فرهنگ سازی است، باید رویکرد فرهنگی تغییر و اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت ها را به یک فرهنگ تبدیل کنیم.
وی بر فرهنگ سازی و بهینه سازی مصرف در جامعه تاکید کرد و افزود: فرهنگ سازی، تغییر نگرش مردم درخصوص نحوه مصرف بهینه و تصمیم گیری در این راستا ضروری است.
وی ادامه داد: همه ما باید در سطوح مختلف در راستای هدایت مردم به سوی اصلاح الگوی مصرف گام برداریم.
فرماندارشهرستان دیواندره در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت نامگذاری های سال توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: مساله اقتصاد مقاومتی تدبیر هوشمندانه از طرف مقام معظم رهبری برای حل مشکلات اقتصادی و تمرکز و توجه خاص مردم و مسئولان به موضوع تولید و اشتغال است که هرکدام از ما باید نقشی اساسی در عملی کردن آن داشته باشیم.
توان افزود: هم مردم و هم مسئولین باید وظیفه خود را برای تحقق و عملی نمودن شعار سال انجام دهند، بحث اشتغال و تولید بحث بسیار مهمی است و باید به آن توجه شود.
اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سال 96 با حضور فرماندار، امام جمعه، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اعضای شورا، با دستور کار راهکارهای عملیاتی کردن شعار سال از بعد فرهنگی در سالن اجتماعات فرمانداری دیواندره برگزار شد.
در پایان جلسه هر کدام از اعضا درباره شعار سال 96 سخنانی ایراد کردند.
1894/7353
*خبرنگار: منصور محمدی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.