به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار مدیرکل و معاونان اداره کل فرودگاه‌های استان یزد با وی با اشاره به ضرورت تلاش در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم اظهار داشت: چیزی که در تاخیرها مزید بر علت می‌شود بی‌توجهی مسئولان به مردم است.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: این که به مردم جوابگو نباشیم و مردم ندانند چه کاری انجام دهند خوب نیست ولی اگر مدیر فرودگاه اقدام به ارائه توضیح به مردم شود و پذیرایی از مسافران صورت گیرد، بسیاری از گلایه و اعترا‌ض‌های مردم کاهش پیدا می‌کند.

ناصری یزدی بر ضرورت توجه به انتقادها، شکایات و پیشنهادهای مردم در بهبود فعالیت‌های مختلف، گفت: هرچه که به مردم توجه بیشتری شود و شخصیت به آنها داده شود، رضایت آنها بیشتر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: مردم الان با مشکلات اقتصادی و مسائل مختلف روبرو هستند و اگر در فعالیت‌ها به شخصیت  آنها هم بی‌احترامی صورت گیرد، مشکلات بیشتر می‌شود.

وی عنوان کرد: جلب رضایت مردم در امور مختلف را از مهمترین وظایفی دانست که بر عهده مسئولان در هر بخشی قرار گرفته و باید در این زمینه هم تلاش بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608864
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.