به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، کتاب "روزشمار انقلاب اسلامی در یزد" اثر پژوهشی "محمدجواد بهبودزاده" و "محمدرضا کلانتری سرچشمه" به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری یزد و با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد توسط انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر شد.

این مجموعه وقایع و رویدادهای آغاز نهضت اسلامی در استان یزد از سال 1341 تا سال 1358  را طبق اسناد و مدارک به صورت جزء به جزء روایت می‌کند و همچنین به تبیین نقش بزرگان و علما به ویژه شهید محراب آیت الله صدوقی (ره) در پیروزی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می‌پردازد.

این اثر علاوه بر اینکه برای مورخان، پژوهشگران، دانشجویان و جریان‌شناسان قابل استفاده است می‌تواند دستمایه تولید بسیاری از آثار فرهنگی، هنری و ادبی قرار گیرد.

کتاب "روزشمار تاریخ انقلاب اسلامی در یزد" حاصل سال‌ها تلاش، تحقیق و پژوهش بوده که توانسته متمایز و پررنگ ظهور کند؛ این کتاب در 493 صفحه در قطع وزیری و در شمارگان 1000 نسخه منتشر شده است.

رونمایی این کتاب همزمان با برگزاری مراسم تفسیر هفتگی قرآن کریم به وسیله آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد انجام شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608501
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.