به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، نخستین همایش "هم‌اندیشی نخبگان دار الولایة راوند کاشان" صبح امروز در تالار آزادی دانشگاه کاشان با حضور نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس، امام جمعه راوند کاشان، برخی از اعضای شورای شهر کاشان و نخبگان منطقه راوند کاشان برگزار شد.

حجت‌الاسلام مجتبی رجبی راوندی در حاشیه این همایش ضمن اشاره به اهداف برگزاری همایش اظهار داشت: شناسایی و کشف ظرفیت‌های انسانی و ظرفیت‌های منطقه راوند، توجه به جریان نخبه پروری و حمایت از نخبگان و فرهیختگان در عرصه‌های مختلف اجتماعی از جمله اهداف این همایش است.

دبیر علمی و اجرایی این همایش افزود: تهیه و ترسیم نقشه راه و چشم‌انداز تفصیلی و ریل‌گذاری برای سیاست‌های آینده راوند، تبیین و اولویت‌بندی نیازمندی‌های راوند و کشف راهکارها و راهبردهای لازم، بهرمند شدن از توان علمی و فکری و مادی و معنوی نخبگان برای پیشرفت راوند و محرومیت زدایی از دیار علامه قطب الدین راوندی از دیگر اهداف این همایش است.

رجبی راوندی خاطرنشان کرد: در اولین همایش تلاش می‌شود بانک اطلاعاتی جامعی از جامعه هدف تهیه شده و پل‌های ارتباطی بین ما و نخبگان فراهم کند و همچنین روزی را به عنوان روز راوند در تقویم سالیانه مردم راوند تعیین کنیم و کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی  از درون جامعه نخبگان شکل می‌گیرد تا جهت توسعه متوازن و همه جانبه راوند قدم برداریم.

به گزارش تسنیم، این همایش با مدیریت و کوشش نخبگان و ترغیب حجت الاسلام سید اصل حسینی راوندی امام جمعه راوند کاشان برگزار شد و برخی از نخبگان در این همایش به بیان دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود در جهت پیشرفت و توسعه منطقه راوند کاشان پرداختند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605484
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.