به گزارش خبرنگار ایرنا ماموستا عبدالرحمن خدایی ضمن تبریک سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و روز ارتش، افزود: پیروزی ملت ایران همواره مایه شادی دوستان و رنج دشمنان بوده است.
وی سال 95 را سالی سرشار از امنیت و آسایش برای مردم عنوان کرد و گفت: باید در سال جدید نیز با تلاش، قدرت و اخلاص، در مسیر اطاعت از دستورات الهی و پیشرفت و آبادانی کشور گام برداریم.
ماموستا خدایی به طرح شعار سال 96 توسط رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار کرد: نیاز است با عزت و اقتدار، برای تحقق شعار'اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال' و رفع کمبودها اقدام کنیم.
وی انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را مهم ذکر کرد و افزود: همه با شوق و ذوق، برای انتخاب فرد اصلح و دلسوز، در این انتخابات شرکت کنیم.
امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود به کسب روزی حلال پرداخت و گفت: خداوند انسان را فرمان داده که از نعمتهای روی زمین بهره برده و برای کسب رزق و روزی حلال تلاش کند.
ماموستا خدایی با بیان اینکه دین اسلام اهمیت زیادی برای کسب روزی حلال قائل شده است اضافه کرد: خداوند ایماندارانی را که صاحب شغل هستند و از طریق آن روزی کسب می کنند دوست دارد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان نیز پیش از خطبه ها در سخنانی، ضمن اعلام آمادگی ارتش برای مقابله با هرگونه تجاوز، خواستار هوشیاری بیشتر مردم در مقابل هجمه دشمنان، به ویژه نیروهای معاند نظام جمهوری اسلامی و تکفیری ها شد.
29 فروردین، مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های دلاور مردان نیروی زمینی ارتش است.
21 فروردین نیز سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آغاز دهه حساب 100 امام (ره) است.
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در 21 فروردین سال 58 به فرمان تاریخی رهبرکبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به منظور تامین مسکن محرومان به ویژه روستاییان، تشکیل و اساسنامه آن در آذر ماه سال 66 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.