به گزارش خبرآنلاین از سقز، نخستین جشنواره جوان برتر روستائی به منظور شور و نشاط در میان روستائیان روز 22 فروردین ماه به میزبانی روستای رنگه ریژان برگزار شد.
این جشنواره در یک هوای بهاری با استقبال چشمگیر و خوب مردم روستاهای تابعه سقز و همچنین مسئولین شهرستان و استان روبرو شد.
فرماندار سقز، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان در راستای اهداف جشنواره و توجه ویژه و فغالیت های انجام شده دولت در جهت شور و نشاط در میان روستاها به سخنرانی پرداختند.
در این جشنواره سرود های آئینی، بازی های بومی محلی ، رقص و موسیقی های محلی ، تئاتر، مسابقات جوراب بازی و طناب کشی به معرض نمایش گذاشته شد.
همچنین 15 غرفه نمایشگاهی در بخش های صنایع دستی، ادوات کشاورزی، غذاهای محلی، عکس و اختراعات جهت بازدید مسئولین و عموم مردم برپا شده بود.
در پایان جشنواره از 10 جوانان برتر در زمینه های باغداری، کشاورزی، ورزشی، علمی و همچنین از دهیاران نمونه چهار بخش سرشیو، امام، زیویه، مرکزی و تیم ها و غرفه های برتر نیز تقدیر به عمل آمد.
نخستین جشنواره جوان برتر روستائی سقز به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان استان، اداره ورزش و جوانان و انجمن همیار جوان روستایی شهرستان، فرمانداری ، بخشداری ها و دهیاری های سرشیو، زیویه، امام و مرکزی برگزار شد.

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 612982
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.