به گزارش ایرنا طی احکامی جداگانه از سوی مجتبی جوهری رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، روسای کمیته های داوران، مرشدان، مربیان و کشتی پهلوانی کشور منصوب شدند.
طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون، علیرضا غلامی مربی سنندجی نیز به عنوان رئیس کمیته مربیان فدراسیون زورخانه ای کشور منصوب شد.
غلامی از قهرمانان اسبق رده های سنی مختلف ورزش های زورخانه ای کشور است که عناوین متفاوتی را در آلبوم افتخارات خود دارد.
وی در حال حاضر یکی از مربیان فعال در این رشته ورزشی به شمار می رود و آموزش رده های سنی ورزشکاران هیأت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان کردستان را بر عهده دارد.

** پیروزی تیم ملی فوتبال دختران ایران مقابل سنگاپور با حضور بازیکن سقزی
مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال دختران جام ملت های آسیا در کشور ویتنام با حضور کشورهای شرکت کننده به میزبانی ویتنام در جریان است.
کویستان خسروی بانوی فوتبالیست سقزی و کاپیتان تیم ملی کشورمان در این رقابت ها همراه با ملی پوشان ایرانی تیم سنگاپور را با نتیجه پر گل 6 بر صفر شکست دادند.
تیم ملی فوتبال بانوان ایران در گروه D قرار دارد و با تیم های ویتنام، میانمار، سوریه و سنگاپور هم گروه است.
خسروی در این رقابت ها تیم ملی بانوان کشورمان را همراهی می کند و در 2 بازی انجام شده به عنوان کاپیتان تیم ایران و بازیکن اثر گذار در مقابل حریفان ایران نقش آفرینی کرد.
بازیکنان تیم کشورمان در بازی نخست خود در مقابل میانمار قرار گرفتند و بازی را با نتیجه 2 بر صفر واگذار کردند.
مرحله مقدماتی رقابت های جام ملت های آسیا روزهای 14 تا 22 فروردین سال جاری به میزبانی ویتنام برگزار می شود.

** سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران و جوانان در کردستان برگزار می شود
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان در جلسه هماهنگی مسابقات قرآن کریم که روز چهارشنبه 16 فروردین برگزار شد، گفت: سومین دوره مسابقات قرآن کریم جوانان و ورزشکاران در‌ رشته های قرائت ترتیل، حفظ یک جزء و حفظ 10 جزء، حفظ احادیث موضوعی و حفظ آیات موضوعی برگزار می‌شود.
هیرش رضایی ادامه داد: گروه سنی برادران و خواهران 15 تا 29 سال از مخاطبان شرکت در این مسابقات هستند.
وی هدف از برگزاری این مسابقات را جذب، هدایت و آشنا کردن نسل جوان به ویژه ورزشکاران با فرهنگ قرآنی عنوان کرد و گفت: در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان در سه گروه ورزشکاران و قهرمانان، جوانان و کارکنان ادارات ورزش و جوانان به تفکیک خواهران و برادران و درگروه های متفاوت به رقابت خواهند پرداخت.
رضایی اضافه کرد: ورزشکاران و جوانان علاقمند به شرکت در این مسابقات می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاع از منابع مسابقات به ادارات ورزش و جوانان شهرستان محل زندگی خود یا به سایت www.Tartil.ir مراجعه کنند.
وی افزود: سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران و جوانان به همت اداره کل ورزش و جوانان استان به صورت شهرستانی و استانی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این مسابقات روزهای 27 و 28 فروردین در اداره کل ورزش و جوانان برگزار خواهد شد و برندگان آن به مرحله کشوری راه می‌یابند.

** وزنه بردار کامیارانی به اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان کشور دعوت شد
معین احمدی وزنه بردار کامیارانی برای حضور در مسابقات جهانی مکزیک به اردوی تیم ملی جانبازان و معلولان بزرگسال کشور در تهران دعوت شد.
ملی پوشان دعوت شده از 19 فروردین وارد تهران می شوند و تمرینات خود را از 20 فروردین در محل کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولان آغاز می کنند.
اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان کشور از 20 فروردین تا 2 اردیبهشت در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون با حضور 20 ملی پوش برگزار می شود.
علی اصغر رواسی به عنوان سرمربی تیم ملی بر این تمرینات نظارت دارد و علی فخرآور، محمود حسنی و جواد رازی به عنوان مربی، تیم ملی را همراهی می کنند.
هم اکنون بیش از 53 هزار و 670 ورزشکار بیمه شده کردستانی در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند و این تعداد ورزشکار در 347هیات ورزشی استانی و شهرستانی عضویت دارند.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.