به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، دیدار تیم‌های گسترش فولاد و استقلال تهران از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز شده است.

استقلال تهران در این دیدار با لباس‌های یک دست سفید به میدان رفته است.

مرتضی اسدی با شعار "اسدی ترک اوغلی" تشویق شد. هواداران فوتبال آذربایجان، از زمان حضور اسدی در تراکتورسازی، او را با این شعار تشویق می‌کنند.

حدود 5000 هزار هوادار از نزدیک شاهد دیدار گسترش فولاد و استقلال تهران هستند. تعدادی از هواداران تراکتورسازی نیز برای حمایت از گسترش فولاد در این دیدار حضور پیدا کرده‌اند. با توجه به تأثیر نتیجه این دیدار در جایگاه تراکتورسازی، بخشی اعظمی از سکوهای ورزشگاه بنیان دیزل سرخ‌پوش هستند.

در آغاز دیدار فراز کمالوند و کادر فنی گسترش فولاد به سمت نیمکت تیم میهمان رفتند و با کادر فنی این تیم خوش‌وبش کردند. به‌غیراز محسن کریمی و علی قربانی، 11 بازیکن اصلی استقلال نیز به سمت نیمکت گسترش فولاد رفتند.

در دقیقه 10 این دیدار مسعود ابراهیم‌زاده به دلیل مصدومیت از بازی خارج و به‌جای او مصطفی اکرامی وارد زمین شد.

دومین موقعیت خطرناک گسترش فولاد در حالی در دقیقه 19 توسط محمدامین درویشی بر روی دروازه استقلال خلق شد که تیم میهمان موقعیت چندانی بر روی دروازه ملکی خلق نکرده است. در دقیقه 14 نیز ارسال خطرناک داریوش شجاعیان با دفع ناقص مهدی رحمتی همراه بود.

هواداران گسترش فولاد و تراکتورسازی پس از آغاز دیدار نیز وارد ورزشگاه بنیان دیزل می‌شوند.

جمشید نظمی، مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نیز در ورزشگاه بنیان دیزل حضور دارد و از نزدیک شاهد مصاف دو تیم است.

رسول خطیبی، سرمربی سابق تیم‌های تبریزی نیز در بین دو نیمه وارد جایگاه خبرنگاران ورزشگاه بنیان دیزل شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606975
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.