رضا طاهری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ارزش کلی این کمک ها 150 میلیون ریال است افزود: کارت‌های هدیه با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بین توانجویان و بیماران زمین ‌گیر تحت پوشش این نهاد همزمان با عید سال جاری توزیع شده است.
به گفته، هم اکنون یک هزار و 400بیمار زمین گیر و صعب‌العلاج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هستند و 37 میلیارد ریال برای خدمات درمانی و بیمه‌ای آنان در سال 95 از سوی این نهاد هزینه شده است.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان افزود: این مبلغ در بخش های مختلف درمانی از جمله ویزیت، بستری، خدمات پاراکلینیکی، خرید عینک، پروتز دندان، ویلچر، واکر و تشک مواج هزینه شده است.
طاهری با اشاره به اینکه برای نگهداری بیماران نیازمند زمین گیر نیز ماهیانه مبلغ یک میلیون ریال پرداخت می شود افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان از یک هزار و 700 کودک دچار سوء تغذیه نیز حمایت می کند و سال گذشته برای تامین سبد غذایی آنان 15 میلیارد و 259 میلیون ریال هزینه شده است.
هم اکنون 45 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد خمینی (ره) کردستان هستند و این میزان حدود 6 درصد از جمعیت استان را تشکیل می دهد.
7348 / 1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/ ** انتشاردهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.